pondělí 20. ledna 2020

MILUŠKA... Clean and Simple přání "Mému Valentýnovi"


Valentýn se docela blíží a tak dostala jsem za úkol vyrobit přání z kitu "Mému Valentýnovi". Přestože kit obsahuje krajky a kytičky, měla jsem pocit, že minimalistický styl je k daným papírům ten pravý. A tak i můj příspěvek bude vcelku minimalistický a stručný.

Nastříhala jsem si 4 vrstvy papírů. Dvě vrstvy z červených papírů a dvě z béžových papírů. Slepila jsem vždy červený a béžový papír k sobě. Vytvořila jsem tak 2 vrstvy, mezi které jsem vložila 3D čtverečky.


Z červeného papíru jsem pak vyřezala na Big shotu kytičku a přilepila na horní béžovou vrstvu. Uvázala a přilepila jsem mašličku z úzké červené stružky.


nakonec jsem přilepila kartičku s textem, který je také obsahem kitu.



Použitý materiál:




A co vy vytvoříte na téma Valentýn ? Nejen na tyto výrobky se těšíme v Paper Garden Clubu !



Žádné komentáře:

Okomentovat