středa 22. ledna 2020

LUCIA... Challenge inšpirácia


Celý tento mesiac sa u nás na blogu nesie v tvorivom duchu na tému ,,Holky sobě,,. Pomaly štartuje svadobná sezóna a s ňou súvisiace rozlúčky so slobodou a ďalšie dámske jazdy. Ak plánujete absolvovať podobnú akciu, určite sa Vám bude hodit tip na album a zápisník v jednom, kam zaznamenáte všetky dôležité momenty. Pri tvorbe som použila novú sadu scrapbookových papierov Girl Gang od Piatek13, ktorá je na to ako stvorená.


Album má rozmery 13 x 19 cm a obsahuje celkom 12 listov, ktoré su zošité farebnou nitkou. Zaväzuje sa obtočením šnúrky okolo svorky.



Ako základ som použila knihársku lepenku, ktorú som polepila papiermi zo sady a bavlnenou krajkou.


Na dozdobenie titulnej strany som pridala samolepky a vystrihnuté motívypapiera 07.




Niektoré vnútroné listy sú polepené samolepkami a vystrihnutými motívmi. Na ďalších stranách som nechala priestor na komentáre a poznámky k fotkám.



V albume sú dve kapsičky na uloženie viacerých fotiek, kartičiek alebo vstupeniek.



Už ste sa zapojili do našej prvej tohtoročnej súťaže? Ak nie, nevadí. Ešte to stihnete! 
Na vaše diela sa budeme tešiť na instagrame s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru, alebo v našej skupine na Facebooku




Použitý materiál:


- girlanda -  bannery Girl Gang



- lepenku

Žádné komentáře:

Okomentovat