pondělí 20. ledna 2020

PETRA ... Minialbum Girl Gang



Taky máte partičku kamarádek, se kterými se čas od času sejdete, proberete nejnovější drby a na památku uděláte pár foteček, které se vám pak kdesi ve virtuálním světě pěkně hromadí a i tak trochu ztratí? Dnes mám pro vás tip na to, jak si z nich vyrobit album plné vzpomínek, které si budete prohlížet zas a znovu. Pojďte se mrknout na minialbum plné dívčí energie - Minialbum Girl Gang!

Je to už neuvěřitelných 20 let, co na gymplu vznikla naše nerozlučná holčičí partička. Od našich společných školních let se spousta věcí změnila, ale jedno nám zůstalo stále ... chuť se vídat a prožívat společné chvíle, a to nejen u kávičky:-)




Na konci minulého roku jsem si tak na What's appu mohla prohlédnout celou řádku fotografií z nejrůznějších akcí, které jsme společně v průběhu roku zažily. Napadlo mě, že by byla škoda, kdyby jen tak zapadly pod nánosem nových zpráv a komentářů. Ještě ke všemu se nám v obchůdku objevila nová holčičí kolekce od Piatek 13. Nebylo nad čím přemýšlet, vyvolala jsem fotky a pustila se do minialba s příznačným názvem Girl Gang. 


Kolekce Girl Gang je veselá a hravá, stejně jako naše partička, a kromě papírů je možné využít i spoustu samolepek, bannerů, visaček a vystříhaných motivů, takže jsem se mohla opravdu vyřádit.


Album je veliké 13 x 13 cm, spojené kroužkovou vazbou v pevných kartonových deskách. Svým videem mě k němu inspirovala Bea Valint a její nádherné December daily. Na každé straně jsou fotografie z jedné akce, kterou jsme společně s holkami podnikly. Někdy jsem si vystačila s jednou fotografií, ale občas jsem se pěkně rozšoupla a bylo potřeba nachystat různé odklápěčky a skládačky. 




Spoustu prostoru (někdy důmyslně schovaného) jsem si nechala také na journaling.  



A víte, co mám na té naší holčičí partičce najraději? Že nějaký ten důvod k setkání si vždycky najdeme! No a naše příští setkání ... bude kreativní! Protože přece nebudu mít Girl Gang album jenom já, že! Holky ode mě dostaly vánoční dáreček a pěkně si to album vyrobí taky!!! To bude bájo! Celý kreativní den spolu! Doufám, že už se taky tak těší :-)


No a abyste mohli nahlédnout dovnitř alba a aby holky věděly, co je čeká, nachystala jsem pro vás krátkou videoprohlídku.

VIDEOPROHLÍDKA

Použitý materiál:

kolekce papírů Horizon (Pink Paislee)
kolekce papírů Aqua Flora (13 @rts)
karton
knihařské kroužky
vlnitý karton

A co vy a váš holčičí gang? Nemáte chuť si také jednou s kamarádkami sednout a společně tvořit? Pokud ano, určitě se nám pochlubte svými výtvory v našem Paper Garden klubu na Facebooku nebo na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.

Žádné komentáře:

Okomentovat