úterý 7. ledna 2020

ERIKA... Minialbum v krabičce hotové za jeden večer










Nový rok je obdobím předsevzetí. Dáváte si je? Já ne. Ale možná o něco víc popouštím uzdu svým snům. Kolekce Fly & Scrap od Moda Scrap je pro to, myslím, ideální. Nechala jsem tak své sny plynout k oblakům a vytvořila si tohle minialbum. Inspiraci jsem našla na Pinterestu.

Je velmi jednoduché, takže ho zvládne i začátečník. Na celé minialbum jsem si připravila celkem 21 fotografií. 20 do minialba, 1 na obal alba. Z 20 fotek si uděláte 5 "stránek", na každou z nich tak přijdou 4 fotografie. Rozdělila jsem si je tedy do skupinek a dle toho jsem si vybrala papíry z kolekce, které k sobě ladí. Na obal alba jsem si musela připravit papír o velikosti 19,5 x 26 cm. Nákres, jak papír narýhovat a vystřihnout jsem Vám připravila.




Připravený základ obalu jsem ještě rozložený dozdobila fotografií podloženou většími papíry, abych fotce udělala rámeček. Pod fotkou jsem nechala pírko a kolem dozdobila kamínky. Do boční části jsem umístila průchodku a obě širší strany jsem nahoře vystřihla kruhovou raznicí pro lepší manipulaci při vyjímání minialba z obalu. 




Průchodkou jsem protáhla stříbrný kuličkový řetízek a na něj navlékla provázky různých barev, jeden z nich jsem zapletla do copánku, přidala jsem stužku a přívěsek stříbrné lišky. Teď můžete celý základ slepit.






No a jdeme na samotné minialbum. Jednotlivé stránky mají rozměr 21,8 x 5,8 cm. Tento rozměr mi umožnil přízdoby nechat i přesahovat a stránky se stále pohodlně vejsou do obalu. Fotografie jsou velikosti 4,5 x 4,5 cm. No a teď už jen skládáte a zdobíte. Já zdobila vystřiženými obrázky z kolekce, ale jelikož jich tady není úplně mnoho, musela jsem si pomoci i dalšími zásobami. Zkrátka dejte albu atmosféru, kterou byste rádi. Použila jsem peříčka, kamínky, sponku apod. Nesmím zapomenout nechat v horní části prostor na průchodky. Všechny stránky totiž spojím zase stříbrným kuličkovým řetízkem.










Jelikož jsou papíry jednostranné, zadní strana je bílá. Co s nimi, aby nebyly smutné? Použila jsem razítka. Na zadní část každé stránky jsem se totiž rozhodla napsat vzkaz a když to celé vznikalo pod rukama, řekla jsem si, že zadní strany ponechám celé černobílé. Jen razítka a ručně psaný text, který na ně teprve přijde. Už jste viděli naši zásobu razítek? Já jsem použila sadu Jsi moje zlato od Studio Forty ve velké i malé verzi, které jsem zkombinovala se sadou DAYDREAM - You got this. Ve svých zásobách jsem vylovila razítko bločku, na který budu psát text.




Detaily textů razítek mě baví. 






No a to je celé minialbum. Hotové jsem ho měla za jeden večer, takže pokud hledáte rychlý dárek, myslím, že touto volbou nezklamete. A co takové vytvořit z vánočních zážitků, dokud jsou čerstvé? Na zadní stranu můžete ty ještě čerstvé vzpomínky zapsat a mít vzpomínku. Když nám minialbum pak ukážete na naší Fb skupině Paper Garden, budeme moc rádi 





Žádné komentáře:

Okomentovat