pondělí 20. ledna 2020

ERIKA ... Inspirace na valentýnské psaní z lásky






Miluju dopisy. Pamatujete dopisní papíry? Jako malá jsem je sbírala, sbírku mám dodnes, a milovala jsem je. Šetřila jsem si každý krásný, také se vyměňovaly jako známky nebo kartičky, dnes se ale dopisy vytrácí. A to mě mrzí. Proto jsem si pro valentýnskou inspiraci vymyslela kombinaci přání a psaného dopisu. Jak to dopadlo a zda se inspirovat necháte? To posuďte sami.

Jelikož hlavním obsahem bude ručně psaný dopis, přání jako takové už není třeba. Takže jsem zvolila formu visačky. Pro ní jsem použila karton o síle 2 mm jako základ. Připravila jsem si obdélník o velikosti 20 x 9 cm. V horní části jsem samozřejmě uřízla drobné růžky, abych získala tvar visačky. Na celý projekt jsem použila náš valentýnský kit, který obsahuje papíry od PION design a usnadní Vám lazení celého projektu.





Dekoraci visačky jsem směřovala do středové části, na základním papíře je další vrstva o 1,5 cm menšího rozměru a tu překrývá, až pod spodní vrstvu kombinace papírové krajky ve tvaru srdce, bílá krajka, červená samolepící krajky doplněná srdcovým výřezem. Pod krajku jsem zasunula perličkový klastr v barvě champagne a na vrch jsem nalepila chipboard rohové bordury. Dopis je umístěný v zadní straně visačky, abych ho mohla zapnout, pod krajku jsem si připravila magnet. Druhá část magnetu je na kovovém přívěsku hodin, který teprve na řadu přijde.




Musela jsem opatrně přemýšlet o tom, kdy jakou část projektu nalepím k základu. Z levého boku jsem se totiž rozhodla umístit pod vrchní vrstvu český nápis z archu nápisů z kitu, který z podvrstvy vystupuje. Perličkovému klastru jsem zkrátila stonek a uvázala přes něj stuhu do mašle. No a teď zase naše milované kytičky. V kitu naleznete divoké bílé růže, červené a krémové růžičky, růže mocha a poupata růží v barvě slonové kosti. Já jsem použila od každé z nich minimálně jeden kvítek.

Do spodní části jsem dala další chipboard rohové bordury a nápis z archu nápisů Jen pro Tebe. Zbývá celek doplnit červenými samolepícími kamínky z kitu.



Druhou stranu visačky jsem také polepila jedním z papírů z kolekce. Jako další krok jsem si připravila papír o velikosti 17 x 30 cm a na něj přijde řešený dopis. Ne však na celý. Abych ho mohla na visačku složit, použila jsem rýhovací podložku. Tu mám v palcích, rýhovala jsem tedy po 3 palcích a střídavě složila do harmoniky. Vznikly mi 4 části, poslední o lehce menší, ale to vůbec nevadí, jde o stranu, kterou bude dopis přilepený na visačku. Uřízla jsem si bílý papír do prostředních dvou stran, na který přijde psaný text.







Na vrchní straně, první straně ze skládačky, je obrázek obálky s andílkem. To přesně ladí s celou myšlenkou mého projektu. Doplnila jsem ji jen další drobnou visačkou vystřiženou z jednoho z papírů kolekce a z jedné strany jsem visačku nepřilepila. Díky tomu jsem do ní zespodu mohla zasunout poslední použitý český nápis z archů nápisů, Miluju Tě. Je to tak malé překvapení, které může obdarovaný odhalit. 




I zde jsem použila pár kytiček a kamínků a k vrchní straně přilepila také stuhu na jejímž konci je již zmíněný kovový přívěsek hodin. A mimo kit můžete vybírat z mnoha různých zde. No a aby vše dokonale drželo, protože s magnetkem jsem to nevychytala úplně dokonale, stále se mi otevírala opačná strana, což jsem si neuvědomila, přichytila jsem ji ještě bílým kolíčkem. Když se zkrátka stane chybka, nějak ji vždy vyřešíme. Nakonec na vrch průchodku a šňůrku a originální valentýnský dopis je na světě.

Už jste s valentýnským tvořením také začali? Jsme zvědavé. Pochlubte se nám na naší Fb skupině Paper Garden 














Žádné komentáře:

Okomentovat