úterý 10. září 2019

VIPETA... VIDEONÁVOD: Mixed media deník se slunečnicemi

„Vytvoř deník na kroužky, ať je barevný a hlavně ať jsou tam slunečnice,“ zněla má poslední zakázka. Vypadalo to jako krásné a jednoduché zadání, ale opak byl pravdou. Doma jsem našla pouze jeden obrázek slunečnice a v obchůdku jsem objevila jenom čmeláky... jak jsem si s tím poradila? A kde jsem sehnala ty slunečnice? Vyrobila jsem je. Ve videonávodu vám ukážu, jak na ně, a také vás vezmu na videoprohlídku celého deníku.

Čmeláci a slunečnice k sobě neodmyslitelně patří, a tak jsem sáhla po kolekci In Bloom od 13@rts, která je jednou velkou rozkvetlou zahradou. Přijala jsem tím výzvu od Eriky, která si minulý měsíc papíry této značky vyzkoušela také poprvé. Vy, kdo nás pravidelně sledujete, už jistě víte, že každá z členek našeho Design teamu má své oblíbené značky, ze kterých tvoří. Takže věřte, že pro mě i pro Eriku to bylo opravdu velká, ale zároveň zábavná výzva.


Ale zpět k deníku. Nejprve jsem se soustředila na vnitřní listy, na které jsem použila malou sadu 6*6 inch. Není oboustranná, ale má pouze jednostranný potisk, což je pro účely deníku ideální. Ke kolekci jsem si pořídila i šablonu a krajková razítka, a tak jsem jimi náležitě stránky ozdobila. Obzvlášt jsem si oblíbila mandalu, kterou jsem také naembosovala bílým embosovacím práškem.




Stránky jsem dozdobila vystřiženými motivy čmeláků a motýlů, otisky českých razítek a slunečnicemi.



Jejich výroba je jednoduchá a podrobně ji popisuji ve videu. Celkem jsem jich udělala šest a z toho dvě jsem ještě přetřela glossy accents, aby byly pevnější a já je mohla použít na ozdobení desek.


VIDEONÁVOD

Pak jsem přešla k výrobě desek, které mají 16*16 cm a dělala jsem je technikou vrstveného prošívání, kterou ode mě už dobře znáte. Desky jsem zdobila pomocí bílého gessa, které jsem nanesla přes šablonu. K tomu hodně kytiček, jeden velký chipboard a pár cákanců zelenou barvou.

 


Deník jsem pak navlékla na kroužky a zavázala na mašli. A na vnitřní stranu desek jsem udělala malé obálky, které se zavírají na magnetky. A na těch musí být, jak jinak, slunečnice :) No a teďvás čeká slíbená videoprohlídka.

VIDEOPROHLÍDKA

Tvořili jste nějaký projekt se slunečnicemi? Pochlubte se nám v naší Fb skupině Paper Garden nebo na Instragramu s označením #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Těšíme se ♥



Použitý materiál:











Žádné komentáře:

Okomentovat