neděle 8. září 2019

ERIKA... Album Nikdy se nevzdávej svých snů







Kousky, které by zachycovaly nějaké výjimečné přiležitosti, výlety nebo milníky, v mé pracovně zatím chybí. Ano, mám na mysli albíčka a konkrétně ta v mini verzi. Jsou super dárkem. Bojíte se ale, že album už zní jako větší projekt? Mám pro Vás dnes jedno jednoduché, dá se říct i skoro do kapsy. Ukážu Vám album plné snů.

U tohohle albíčka při prohlížení strávíte chvilku, to moje pojme 6 fotek, s počtem se ale určitě dá pracovat. A jakou kolekci jsem si pro něj vybrala? Old Manor  od Mintay. Mintay kolekce vždy obsahuje i stránku s motivy na vystřihávání. Old Manor není výjimkou a tak jsem v týdnu stříhala, stříhala a stříhala. Tentokrát kolekce míchá květinové vzory s obrázky dveří, knih, andělů, kufrů, lamp, trubek apod.





Na základ jsem použila 4 čtvrtky o velikosti 24 x 17 cm v půli rozpůlené na rýhovačce. Připravené čtvrtky jsem k sobě skládala na střídačku a vznikla tak malá harmonika. Ze svých větších alb má ráda rozevírací okýnka, v albu mám dvě. A vlastně poprvné od naší narozeninové tiché pošty jsem také vyšívala. Když já jsem na ta srdíčka. Na prostřední straně se tak jedno schovalo. 






Ale jaká je titulní stránka? I tady mám jedno poprvé. Na podkladový vzorovaný papír jsem dala transparentní folii s černým vintage vzorem. S papírem jsem ji zafixovala jen zelenkavou samolepící krajkou, takže ji jde i částečně odkrýt. Ke koláži jsem si připravila chipboard velkého rámečku, vystřižené výseky z kolekce, vavřínový věnec, mašli ze zelenkavého provázku a krásný bílý lotosový květ. No a proč album "Nikdy se nevzdávej svých snů"? Říkala jsem si jaké texty do alba použít, jaké by mělo být jeho téma, když do něj vlastně nemám zatím žádné fotky. No a když jsem si prohlížela obrázky, které v kolekci jsou, jako např. dveře, andělé nebo kufry vybrala jsem si samolepky textů, které jsou trochu motivační, povzbuzující, nakopávací. To se hodí přece vždy a myslím, že s kolekcí ladí ideálně.  






Nesmím ale zapomenout ještě na pár ozdob. Na jedné z dalších stran jsem použila další kovovou ozdobu. Nádhernou konvičku. Do té jsem se zamilovala. Nesmím také zapomenout na další chipboardy. Tentokrát mi přišla nejvhodnější vážka, použila jsem také jednu borduru. K uchycení odklápějících se oken jsem použila svorky a svírací špendlíky. No a nechce to i nějakou perličku? Tou jsou tentokrát razítka Daydream - You got this. Jsou úžasná a kytičky z této sady se krásně kombinují. Najdete je na mém albu?



Jak vidíte i na 5ti stranách se dá vyřádit. Pokud byste chtěli fotek v albíčku víc, nazdobte i zadní část alba. Já na něj dala jen jeden vzorovaný papír, aby nebylo zezadu bílé.

Tak už se těšíte na to své minialbum? Pochlubte se nám s ním na naší Fb skupině Paper Garden a my  se budeme moc těšit 






Použitý materiál:






















Žádné komentáře:

Okomentovat