neděle 22. září 2019

PETRA ... Nádherné černobílé variace pro pány i dámy


Už jste zaslali svůj příspěvek do naší zářijové soutěže? Pokud jste se k tvoření ještě nedostali nebo vás zatím nepolíbila múza, jistě vám přijde vhod dnešní černobílá inspirace z krásné kolekce Soulmate od Piatek 13. Nahlédněte do dnešního článku a zjistíte, že se z ní dají vykouzlit nejen decentní pánská přání ale i luxusní přání pro dámy.

Přiznám se, že mi soutěžení tak trochu chybí, a tak jsem si tentokrát střihla jedno přání, které je sice mimosoutěžní, ale všechna pravidla naší soutěže by splňovalo. Tématem jsou pro tento měsíc pánské projekty z větší části černobílé.


K ruce jsem si vzala 6*8 kolekci Soulmate, která je jako dělaná pro decentní pánské projekty. Jako ústřední motiv jsem si vystřihla tři můry a umístila je doprostřed přání. Bílý papír, který jsem zvolila jako podklad, je sice jemně vzorovaný, ale protože jsem chtěla přidat ještě více struktury, nanesla jsem přes šablonu černé gesso, pár míst orazítkovala a pocákala. Můry jsem na přání přišila na kousek gázy. Jednoduché, decentní, ale přesto efektní.


Aby dámy nezůstaly zkrátka a také abyste viděli, že i s vyloženě pánskou kolekcí vytvoříte elegantní dámské přáníčko, připravila jsem ještě jednu inspiraci. Opět je v černobílých tónech, ovšem tentokrát oživená rudou a oranžovou barvou.


Ústředním motivem je velká foamiranová kytička doplněná podzimními bobulemi, vystříhanými lístky a makovicemi. Na podkladové papíry jsem tentokrát přes šablonu nanesla bílé gesso, omotala je několika bavlnkami v různých barvách a pocákala. Vychytávkou, kterou jsem zde použila poprvé a nadělá velkou parádu, jsou zakroucené hnědé stonky bobulek.



Použitý materiál:

černé a bílé gesso
gáza
akvarelové barvy
provázek a bavlnky

Pokud jsem vás navnadila, zasedněte do svých pracovních koutků a ponořte se také do černobílých variací. Na zaslání soutěžních příspěvků vám ještě pár dní zbývá. Pravidla soutěže najdete ZDE. My se budeme těšit na vaše krásné projekty.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat