neděle 15. září 2019

MÍŠA... Layout Miluji Tě

Nevím jak vy, ale já se začátkem školního roku těžce nestíhám. Předpokládám, že je to úděl všech pracovníků ve školství a také maminek dětí školou povinných :) Měla jsem pro Vás mít úplně jiný článek dneska, ale protože společně s nedostatkem času, mi začala stávkovat tiskárna, musela jsem sáhnout do již vytištěných fotografií. A vylovila jsem jednu, která byla focená na Vyšehradě, v rámci našeho zásnubního focení.















Fotka se mi barevně hodila k naší novince- kolekci Gaia od Studio Forty. Moc se mi líbí, že je kolekce zabalená v papíru. Dokonce i chipboardové samolepky mají papírové balení. Vybrala jsem si papír Flower power, kterým jsem podlepila nápis LOVEYOU. Nápis je vyřezaný na Silhouette a je to design od Paige Evans. 



Protože mi přišlo, že nápis dost nevyniká, rozhodla jsem se ho ještě vyšít hnědou bavlnkou a na bílou čtvrtku jsem pomocí cákanců udělala lehké pozadí.


Celý nápis je podlepený 3D kolečky. Stránka je dozdobená jenom lehce. Přijde mi, že při tom výrazném nápisu není potřeba přehánět zdobení. Použila jsem chipboardové samolepky a český arch samolepek Naše země.

Co vy a vyšívání na papír? Pochlubte se v naší Facebookové skupině nebo na instagramu s hastagem #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz.


Žádné komentáře:

Okomentovat