neděle 29. září 2019

MONČA ... Layout v podzimních barvách

Počasí posledních dnů nám dává jasně najevo, že je tu podzim, takže vás jistě moc nepřekvapí, že mám pro vás dnes jednu podzimní inspiraci. Já osobně mám podzim moc ráda a to hlavně kvůli jeho barvám. Takže vždy netrpělivě vyhlížím, jakými podzimními kolekcemi nás obchůdek Paper Garden po skončení léta potěší. A letos jsem se těšila opravdu hodně a to na kolekci GAIA od Studio Forty. A jako první z této kolekce vznikla tato scrapbooková stránka.
Fotka, kterou jsem si na layout vybrala vznikla vlastně náhodou. Minulý týden jsem vyzvedávala syna z odpoledního kroužku a cestu k autobusu jsme si zkrátili po pěšince skrz lesík. A v jednu chvíli tam nádherně prosvítalo sluníčko a ještě tam byly tyto šípkové keře. Tak jsem tam Marťu hned vyfotila. No a už jsem přesně věděla, že tuto fotku bud chtít použít právě s kolekcí GAIA.
Nejprve jsem si našla vhodné papíry, které jsem chtěla použít a moc se mi líbil papír s motivem pleteného svetru a pak ty květiny s lístečkama. A když bych nepoužila bílou čtvrtku, tak bych to snad sni nebyla já. Ale přeci jen jsem chtěla něco trochu speciálního, a tak jsem si na bílou čtvrtku předkreslila obyčejnou tužkou nápis "FALL" a ten jsem pak obšila světle hnědou bavlnkou. Ve finální podobě zní nápis "FALL is here" (PODZIM je tu).
No a pak jsem vystříhala několik květů, které byly na jednom z použitých papírů a ty jsem pak dala okolo fotky. Navíc jsem měla od Studio Forty jejich nová razítka k této kolekci a z nich jsem natiskla listy kapradí a také přidala kolem fotky. A protože mi tam chyběl nějaký chipboard, vybrala jsem takové, které vypadají jako letokruhy ze stromů.
Nakonec jsem layout doplnila nějakými samolepkami a chipboardy ze stejné kolekce. Všechno k sobě krásně ladí. Zbývalo jen přidat pár cákanců a ještě jsem přes stránku natiskla stopy tlapek, takže to vypadá, jakoby se po layoutu prošla liška. 
A tak jsem ve svém albu zahájila podzim. A my se budeme těšit na vaše krásné projekty z této kolekce a určitě se s nimi pochlubte v naší facebookové skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu a nezapomeňte své fotky označit hashtagy #papirovazahradka a #tvorimezpapiru. 


Použitý materiál:





Žádné komentáře:

Okomentovat