středa 4. září 2019

LUCIA POSPÍŠILOVÁ... Svatební exploding box s labutěmi



V poslednej dobe  je jednou z mojich najobľúbenejších značiek Piatek 13. Keď som v obchodíku Paper Garden objavila sadu Truly Yours, hneď som si ju obľúbila. Nádherné farby, romantické obrázky a motívy na vystrihovanie. Vytvorila som z nej už niekoľko pohľadníc a krabičiek, ale stále sa mi nezunovala. Aj keď svadobná sezóna už pomaly končí, dnes mám pre vás inšpiráciu na jeden exploding box.

Základ som si vyrobila z bieleho papiera vyššej gramáže a vonkajšie strany polepila papierom č.5. Labute som vystrihla a pridala pár kvietkov.

Vnútorné strany krabičky sú z archov č.1 a 4. Pre zjemnenie kvetovaného vzoru som použila biely papier, na ktorý som naembossovala srdiečkový vzor.

Jednotlivé obrázky som si povystrihovala z archu č.7, podlepila ich penovými štvorčekmi a doplnila malými kvietkami, chipboardovými motýľmi a enamelkami.


Vo vnútri krabičky sú dve kapsičky – jedna s visačkou na vlastné venovanie a druhá na peniaze. Do stredu som dala 3D manželský pár od Scrapiniec.



Pekný deň

Lucia :)


PS: Lucii moc děkujeme za krásnou svatební inspiraci a jsme zvědavé, jaká je vaše oblíbená kolekce. Pochlubte se nám projekty z ní v naší Fb skupině Paper Garden nebo na Instragramu s označením #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Těšíme se ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat