středa 18. září 2019

VIPETA... Exploding box jako domeček na hraní

Už dlouho jsem si chtěla zkusit vyrobit exploding box, který by měl uvnitř schovaný pokojíček nebo nějaký domeček. A s horkou novinkou We Are Family od Piatek13 se mi tohle přání splnilo. Nejen že jsem udělala krásný obývák, ale zbylo místo i na zahradu a postavičky na magnetky. Dcerka totiž za měsíc oslaví třetí narozeniny a do téhle kolekce se naprosto zamilovala...

Základ exploding boxu jsem vyrobila ze čtvrtky hořčicové barvy a víko z té s ulicemi. Boxík jsem moc nezdobila. Pro účely hraní to totiž není třeba. Důležité je, aby tam byly hezké obrázky. A ty v téhle kolekci rozhodně jsou.


Uvnitř jsem box rozdělila následovně: dvě stěny tvoří obývák, jedna stěna je s domem a ta poslední patří zahradě se stromem. Zkrátka bydlení jak se patří.

Obývákové stěny jsem spojila provázkem s pompomy, který jsem navlékla na knihařský kroužek. Ten se zahákne do průchodky. A zase vyhákne.



Na všechny čtyři stěny a víko jsem na strategická místa umístila magnetky, které jsou zároveň schované uvnitř všech postaviček. A tak se mohou podle fantazie přesouvat z místa na místo. Postavičky jsou oboustranné a z každé strany je něco jiného. Mně se nejvíce líbí kočka na křesle.


Nedělám si iluze, že tenhle boxík bude mít v rukách mé dcerky dlouhou životnost. Přeci jen, je to papír. Ale občas musím mé největší fanynce a obdivovatelce kousek té papírové krásy půjčit. Za tu její radost to stojí.


A co vy? Tvoříte papírové dárky pro děti? Pochlubte se nám s ním v naší Fb skupině Paper Garden nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. My  se budeme moc těšit ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat