úterý 17. září 2019

ERIKA... Pošta do nebe





Víte, co je speciální přání? Závazek, důvěra, snahat splnit očekávání snad víc než jindy. Speciální přání na jeden dopis do nebe jsem měla tu čest tvořit v posledních dnech. Vybrala jsem si pro něj kolekci Lovely Princess od Craft O'Clock. A ačkoliv mám na fotografiích malého chlapečka, veřte mi, že se nemusíte držet názvu kolekcí, když se Vám papíry pro váš projekt líbí.




Já hledala papíry, které budou plné lásky, budou ladit k fotografiím, které jsem na projekt dostala, a to mi kolekce splnila na jedničku. I když jde o psaní do nebe, neznamená to, že nebude ve veselých barvách. A jak to psaní do nebe vypadá? Jde vlastně o layout v menším provedení vložený do černého dřevěného rámu. Jelikož je hluboký, mohla jsem mít projekt 3D, což bylo mým záměrem. Z kolekce jsem si nastříhala květinové úvazky a protože jsem se rozhodla mít fotografie v linii, chtěla jsem i květy mít v liniích. A aby to bylo to pravé psaní, za stránku s textem jsem vložila přímo pohlednici, která je součástí kolekce. Najdete v ní hned tři pohlednice. Text jsem vymyslela dle zadání a snad jsem našla správná slova.





Na layoutu samozřejmě nesmí chybět kytičky. Drobné kvítky, růže i jabloňový květ jsem ladila k fotografiím a jelikož na něm nemáme smutné barvy, doplnila jsem vše epoxidovými samolepkami Kids'fun od ScrapBerrys's. Láskou prošpikované jsou i chipboardy mráčků se srdíčkem od Baby World. Jeden z nich tak také našel místo na layoutu.  


Kdo mě ale potrápil, je andílek, který na projektu měl být. Nechtěla jsem použít razítko, protože rámeček bude venku a nevím, zda by inkoust vydržel takovou zátěž. Nakonec jsem tak zvolila sádrovou dekoraci


Pod andílka jsem si přidala oblíbenou mašličku z bílého provázku, na který jsem uvázala kovovou ozdobu ve tvaru srdíčka. Z provázku jsme také upletla malý copánek a dodekorovala s ním pravou horní část layoutu. 



Už jste se vrhli na svůj první rámeček? Pochlubte se nám s ním na naší Fb skupině Paper Garden a my  se budeme moc těšit 



Použitý materiál:















Žádné komentáře:

Okomentovat