pondělí 22. dubna 2019

VIPETA…Látkové minialbum pro babičku


Co si budeme povídat, minialba jsou skvělým dárkem pro babičky. Krásné minialbum, do něj fotky, nějakou kytku a úspěch je zaručen. A když nám do naší zahrádky přibyli krásné dětské kolekce, sáhla jsem po Believe in Miracle, která je pro babičky malých princezen jako dělaná. Jak vypadá minialbum uvnitř a jakou šitou vychytávku jsem si pro vás dnes připravila?
 
Už dlouho jsem si chtěla vyzkoušet minialbum - knížku. Tedy mini o velikosti A5, které se otevírá jako knížka a uvnitř je na jedné straně vodopád a na druhé rámeček či kapsa pro velkou fotku.

Ale už jsme dlouho spolu nic nešili, a tak mě napadlo udělat látkové nejen desky, ale i podklad uvnitř alba. A musím říct, že albu to moooc sluší. 

Jak na to?

Vzala jsem si k ruce měkčí ohebný karton o velikosti 29 x 20,5 cm, tedy trochu menší než desky, které mají základ A4. Uprostřed jsem narýhovala pruh o tloušťce 3 cm tam, kde se bude album ohýbat při zavírání.

Karton jsem obalila bílým plátnem tak, jak to ode mě znáte a prošila ho na stroji šikmými proužky. Proužky jsou od sebe 3 cm a slouží jako dekorace i zpevnění.

Teď už zbývalo našít rámeček na velkou fotku a přišít vodopád. Na ten jsem si z modré čtvrtky nařezala kartičky o velikosti 13,5 x 9,5 cm. Polepila jsem je jednorožčími papíry o velikosti 12,5 x 9,5 cm a zbylý 1 cm jsem použila na ohyb.


A šup k šicímu stroji. Určitě by stačilo je jen přilepit, ale jistota je jistota a co je přišité, to drží lépe. Takže jsem přiložila kartičku na látkou obalený a prošitý karton a přišila. Na konec centimetrového ohybu jsem dala další a přišila. A takhle až do konce, kde jsem přišila kartičku celou kolem dokola.



A co dál? Slepit k sobě desky a vnitřek a nazdobit! Takže jsou všude zámky a jednorožci, i na buttonek jsem našla místo. A pak ještě roztřesenou rukou pár modrých cákanců, aby se design spojil a sjednotil. Tak babičky, těšte se, budou krásné dárečky.


 

Použité materiály:

kolekce papírů Believe in Miracle od Fabrika Dekoru
Kytičky - růže a kvítka
Čtvrtka - baby modrá
Chipboard - mrak

Dáváte také babičkám a dalším příbuzným minialba jako dárek? Inspirujte ostatní v našem Paper Garden klubu nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru

Žádné komentáře:

Okomentovat