pondělí 1. dubna 2019

SOUTĚŽ ... Duben



Jaro už sice oficiálně začalo, ale já mám kulicha neustále připraveného na věšáku u dveří a nasazuji ho pokaždé, když mám jen vystrčit ven nos. Nedá se nic dělat, budeme muset to jaro trochu popostrčit a inspirovat alespoň soutěží. 


ZADÁNÍ:

Vytvořte libovolný projekt s následujícími podmínkami:

1.  vytvořte projekt s jarní tématikou (ptáčci, zajíčci, kytičky, vajíčka ...)

2. šijte, vyšívejte nebo alespoň ve svém projektu použijte kousek zašmodrchané nitě  


VZOROVÝ PROJEKT OD PÉTI:

Jako vzorový projekt jsem si pro vás připravila přání z jarní kolekce Awakening od Piatek 13. Kolekce se nese v krásných pastelových barvách v odstínech modré, žluté a růžové. Jako ústřední motiv jsem si zvolila dva roztomilé ptáčky, ke kterým jsem přidala chipboard ptačí budku, pár vystříhaných lístečků a po dlouhé době také kytičky




PODMÍNKY ÚČASTI:

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 04/2019.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru :-).


TERMÍN:

středa 1. května 2019


HLAVNÍ VÝHRA:


Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce Wanderlust od First Edition

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Těšíme se na vaše projekty ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat