čtvrtek 4. dubna 2019

MÍŠA... Srdce kam se podíváš

Já vám nedám pokoj :) Jsem tu zase s romantickým layoutem... ale já ty fotky nemůžu nechat jen tak. Každopádně tento layout rozhodně nevznikal lehce, několikrát jsem měnila základní papír, chtěla jsem udělat úplně něco jiného... No a jak to nakonec dopadlo? Tak se pojďte podívat se mnou.


Úplně na začátku jsem chtěla nakombinovat naše dvě nové kolekce: Awakening a Daydream. Přišlo mi, že k sobě ladí-obě jsou jemné, s pastelovými barvami. Nakonec jsem s tím ale velmi bojovala a rozhodla jsem se zůstat pouze u Awakening od Piatek13. Kolekce je opravdu jemná, moc se mi líbí jednotlivé vzory. Protože ale na Velikonoce netvořím(neukamenujte mě :D ), tak jsem si myslela, že mě tahle kolekce mine. Nakonec jsem jí ale neodolala a vznikl tento layout.


Jako první jsem si vyřezala na Big shotu srdíčka, která jsem rozstříhala a poslepovala dohromady. Srdíčka jsem poskládala na gázu, pod fotku jsem dala papíry z malé 6*6 kolekce Awakening. Potom jsem už jenom doplnila nápisy ze samolepek od Piatek 13.


Nápis jsem vytvořila z ivory abecedy od Piatek13, kterou jsem vybarvila pomocí Zig fixů. Pár cákanců nakonec a datumové razítko.


A co vy a kolekce Awakening? Už jste do ní střihli? Pochlubte se nám v našem klubu na Facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat