pondělí 8. dubna 2019

VIPETA… Exploding box jako dárek ke křtu


Přáníčko, krabička na malý dárek a minialbum v jednom? A ještě k tomu ke křtu? Vymyslela jsem si to ale pekelné zadání… V dubnu jdeme na křest jedné malé princezny, a jakožto správná scrapžena jsem jí chtěla k malému dárečku  vytvořit i nějakou papírovou památku. Pojďte nahlédnout, co se skrývá pod víčkem exploding boxu.
 
K ruce jsem si vzala krásnou jarní kolekci papírů First Love od Laserowe Love. Růže a konvalinky mi ke křtu tak nějak seděly. Na vnějšek exploding boxu jsem si vybrala právě papír s konvalinkami a chtěla jsem ho použít celý kolem dokola. Proto je exploding menší, jedna strana má 7,6 cm, aby mi papír vyšel. Dobře je to vidět ve videu na konci článku.

Motiv konvalinek a růží se opakuje i na víčku a vlastně i uvnitř boxíku. Na víčko jsem umístila kříž a hnízdečko bílo- zelených růží.

A co je uvnitř? Na stěny jsem si přichystala texty - básničku a věnování. Protože mám nový vyřezávací strojek, nesmí chybět výřezy teď na žádném mém projektu.
A pak jsem jako sladkou tečku přidala i zelenkavé enamelky. A to jsem myslela, že tuhle barvu nikdy nepoužiju :-D
Uprostřed jsou napsané obě jména holčičky a gelovou tečkou připevněný růženín na památku. A kde je to minialbum? Harmonika na fotky ze křtu se schovává pod kamínkem.

Z boxíku mám velkou radost a už se těším, až ho předám. Pokochejte se se mnou v rychlém explodujícím videu.

VIDEOPROHLÍDKA:

Použité materiály:

 kolekce papírů First Love od Laserowe Love
Chipboard - mini srdíčka
Chipboard - kříž
Kytičky - růže

Vytvářely jste exploding boxíky s fotkami? Inspirujte ostatní v našem Paper Garden klubu nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. 

Žádné komentáře:

Okomentovat