středa 10. dubna 2019

Monča ... Hody hody přáníčko, aneb inspirace do soutěže

Krásný den! Jestlipak jste si již pečlivě nastudovali podmínky naší dubnové soutěže? Pokud ne, tak bych vám je dnes ráda připomněla a ukázala vám další vzorový projekt dle zadání. Dubnovou soutěž  a její zadání si pro vás připravila Péťa a myslím, že na vás - co se podmínek týče - byla docela hodná.


ZADÁNÍ

1. vytvořte projekt s jarní tématikou (ptáčci, zajíčci, kytičky, vajíčka ...)

2. šijte, vyšívejte nebo alespoň na svém projektu použijte kousek zašmodrchané nitě

Já jsem podle zadání vytvořila přáníčko k Velikonocům, které s největší pravděpodobností pošlu dědovi. Dostala se mi do ruky totiž kolekce Awakening od Piatek Trzynastego a z té se prostě velikonoční přáníčka tvoří úplně samy. Hodně jsem vystřihovala a vzala jsem si na pomoc šicí stroj a také velikonoční chipboardy. Kromě vystřihovaných elementů jsem přidala ještě kropenatá peříčka, která k ptáčkům a jaru prostě patří.



Použitý materiál:
Scrapbookový papír AWAKENING - 07
Scrapbookový papír AWAKENING - 06
Scrapbookový papír AWAKENING - 05
Peříčka, tekuté enamelky

My už se moc těšíme na všechny soutěžní projekty, i když to rozhodování o vítězi je vždy velmi obtížné, protože každý příspěvek je něčím jedinečný a originální. Všechny soutěžní příspěvky budete postupně vídat i v našem Paper Garden Clubu na Facebooku.


Žádné komentáře:

Okomentovat