pátek 19. dubna 2019

Miluška ... VIDEONÁVOD: Narozeninové přání v jarních barvách


Máte rádi jaro? Já moc. A tak jsem pro následující příspěvek zvolila kolekci Smile of Spring od výrobce Fabrika Decoru a vyrobila jsem přání, které si určitě budete chtít vyzkoušet. Pojďme na to !

Vybrala jsem papíry se vzorem dřeva na první vrstvu přání a květinami na druhou vrstvu. Jako základ jsem zvolila vysoké úzké přání, které nepoužívám až tak často.  První vrstvu jsem přilepila na základ a druhou jsem před přilepením náležitě "upravila". Nejprve jsem zdrsnila nůžkami okraje, razítkem jsem udělala rámeček, který naznačuje stehy a ve dvou místech jsem tuto vrstvu natrhla do hloubky asi 2 cm.



Pak jsem druhou vrstvu přilepila na první a v místech natržení jsem mezi obě vrstvy vložila kousky krajky.



Pomocí 3D čtverečků jsem z utrženého kousku papíru vytvořila ještě třetí vrstvu


Pod ní jsem vložila sisal a kousek gázy, nahoru jsem přilepila chipboard.





A začala jsem zdobit. Nejprve lístečky a květiny různých velikostí a tvarů. Kytičky jsem ještě doplnila curly moss.



Nakonec jsem přidala nápis a perličky.






Použitý materiál:




sisal a kousek gázy


výřezy lístků


curly moss



Těším se na vaše projekty v Paper Garden Clubu a přeji krásné jarní dny !

Žádné komentáře:

Okomentovat