pondělí 8. dubna 2019

ERIKA ... Daruj náruč jara







LOVELY DAY je kolekce plná jarních pastelových barev. A jelikož už víte, že já jsem snad jeden z největších milovníků jara, nemohla ujít mé pozornosti. No prostě, když mi přišla v balíčku.... Aaaaaahhhh... Mintay ví jak na mě. 

První střihnutí do této kolekce proběhlo už minulý týden. Co bylo výsledkem se teprve dozvíte. Dnes jsem s touto kolekcí pokračovala pro vytvoření narozeninového přání a dárkové obálky pro mou skoro tchýni. Ale ona je tak skvělá, že u nás není žádné opatrnosti v komunikaci, natož vykání apod. Tchýně je tak pro mě trochu zvláštní slovo. Zkrátka je to Edík. Má narozeniny den po mně, takže jsme i podobná nátura. V tom to asi bude.




Jejími oblíbenými barvami je právě žlutá a modro zelená v této kombinaci se mi pro ní hodila dokonale. Vrstvila jsem. Kolekce obsahuje stránku plnou obrázků k vystřižení, úplně tak vyzívá právě k vrstvení. Obrázky tvoří kombinace květů, foťáčků, domečků a lístků. Foťáčky na tomto projektu nenejadete, naopak na tom již zmíněném, který jsem tvořila z kolekce jako první, jsem použila všechny. Počkejte si na něj, mám z něj ohromnou radost. 



Já na své projekty využívám prakticky jen oboustrannou pásku, 3D pásku a tekuté lepidlo. K vytvoření takového vrstveného přání tak moc nepotřebujete. Tentokrát jsem použila ještě jeden motýlkový výřez a samozřejmě kytičky, chipboardy, samolepící kamínky, stužku, krajku, svorku a zlaté sponky. Nesmím zapomenout na inkoust, kterým jsem tentorkát jeden z chipboardů také tupovala, a několik vyřezaných motýlků.






Jakmile si obrázky vystřiháte, už jen skládáte jeden přes druhý, dokud se Vám výsledek nelíbí. Stejným způsobem si hrajete i dalšími použitými dekoracemi. Zlatá sponka je balíček, který jsem ukořistila před pár lety v IKEA. Dodnes mě štve, že jsem jich nekoupila víc, jsou totiž úžasné.




Vnitřní stranu jsem si vymyslela malinko jinak. Přes základní zvolený papír jsem pouze na krajích přilepila proužek dekorovaného papíru a středem jsem nalepila zelenkavou stuhu. Vznikl tak prostor pro vložení "záložky". Na tu jsem použila papír s kartičkami z této kolekce a podlepila jednu z kartiček bílým papírem větší gramáže. Kartička slouží na text přání. Na jejích okrajích jsem si ještě pohrála s gelovým perem. Stužku jsem doplnila stejným chipboardem jako na titulní straně a nalepila žluté a bílé kamínky



Jedním z dárků byl i dárkový poukaz na masáž. Byla tedy třeba i dárková obálka, protože jestli něco já nemám ráda, jsou to obyčejné bílé obálky. Stejně jako podoba přání i podoba obálky pro Edíka se mi během tvoření měnila. Obálka je tak malinko jiná, vlastně není obálkou, otevře se jako taková plochá skříňka. Základem je stále formát A4, jen jsem připravenou obálku neslepila, ale otočila ji na výšku a nazdobila vnitřní část. K tomu stačil jen jeden z papírů a druhá zlatá svorka, kterou jsem na papír umístila. Ta nám pak uchytila dárkový poukaz tam, kam bylo třeba. 




Před nalepením papírů na zavírací část "obálky" nesmíme zapomenout na podlepení stužky. Dodatečně by se nám přidávala špatně. Pak už jen dozdobíme opět kombinací chipboardů, kvítků a kamínků a máme hotový krásně sladěný set. 





Že je to jednoduché? A co se podařilo s kolekcí LOVELY DAY vytvořit Vám? Pochlubte se nám na naší FB skupině Paper Garden Clubu.




Použitý materiál:





Motýlkové výřezy











Žádné komentáře:

Okomentovat