úterý 30. dubna 2019

MÍŠA... Minialbum v rámečku

Značka Mintay je v našem obchůdku poměrně nová, ale věřím, že si našla spoustu příznivců. Já se přiznám bez mučení, že jsem si jí prostě zamilovala. Miluju vystřihování motivů, variabilitu papírů- kdy z jedné strany je dřevo, z druhé květiny. Tentokrát jsem nechala naše společné fotografie v krabičce a vytvořila jsem malé, otáčení minialbum v rámečku.



Z naší svatby nám zbyla spousta rámečků z Ikei. A já už jsem kdysi dávno někde zahlédla otáčecí minialbum, které si přímo dělalo do těchto rámečků. Inspiraci už jsem nehledala a zkusila jsem to prostě po svém.



Nejprve jsem si naměřila velikost papírů, tak aby se mi do rámečku vešly a zároveň šly otáčet na druhou stranu. Použila jsem nádhernou kolekci Life stories. Všechny nařezané papíry jsem proděravěla a umístila na dva knihařské kroužky.


Titulní a zadní strana jsou zdobené trochu více než ostatní. Použila jsem chipboardy  a nápisy od 13arts z kolekce Rose fields, buttonek od Fabriky Decoru a nádherné květiny od Prima marketing.


Potom přišla zábava. Vystřihovala jsem, lepila, zdobila nití, květinami, skleněnými kabašony a nápisy. Tahle část mě baví vždycky nejvíce, to vybírání ozdob, přeskupování, vymýšlení.




Na každou stranu jsem nalepila bílý papír vyšší gramáže, na který ve výsledku přijdou fotografie. Ty ještě nemám vybrané, ale určitě je vám jasné, že to zase budou nějaké naše zamilované fotky :D


A co vy a netradiční projekty? Vyzkoušeli jste už někdy nějaké netradiční minialbum? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat