pondělí 31. ledna 2022

MÍŠA... Plním předsevzetí aneb nový formát scrapalba


Jak jsem si slíbila v novoročním předsevzetí, tak plním. Nový formát ročních deníků, který bude i nebude tak trochu v mém mixedmedia stylu. Nechci do něho dávat barvy a moc velké 3D ozdoby, aby nebyl moc tlustý. Zároveň bych si ale ráda zachovala svůj styl. A jak teda vlastně vypadá? Pojďte se podívat.


Pořídila jsem si tento Art journal od P13, který se mi líbil svojí velikostí. Já prostě do TN sešítků neumím tvořit a obdivuji všechny, kdo to zvládnou. První stránku jsem věnovala naší společné fotce a také číslici 22, která značí o jaký rok půjde. Použila jsem kolekci Aurora od 13arts, ke které jsem měla i výseky. Papír jsem jen lehce potiskala razítky a použila jsem pár propisotů, které mám doma v zásobách. Pak už jsem udělala jenom shluky kytiček kolem fotek a dole na stránce, doplnila čísla a nápis a bylo hotovo.


Na lednovou stránku se mi zase perfektně hodila kolekce Dreamland, také od 13arts. Tam jsem použila jeden papír, který jsem vystřihla podle barevné skvrny. Na pozadí jsem si opět zatiskala razítky, plus jsem z výseků z kolekce přidala stromečky a z průhledných samolepek vločky, abych dodala stránce trošku víc zimní nádech. Pak už jsem jen doplnila fotky, nápis- písmenka jsem obarvila na zeleno a journaling napsaný na počítači (bála jsem se, že ho ručně nenapíšu hezky...).




Celkově jsem vlastně o docela jednoduché stránky, ale po dlouhé době jsem na ně měla klid v pracovně a zase mě tvoření bavilo. Takže já jsem spokojená a doufám, že to takhle půjde dál celý rok.


Použitý materiál

A co vy a scrapbooková předsevzetí? Už plníte? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku nebo na instagramu #tvorimezpapiru #papergarden_cz.








 

Žádné komentáře:

Okomentovat