čtvrtek 27. ledna 2022

VIDEOPROHLÍDKA: VIPETA... Lesní album do krabičky



Dárečky do foroty... děláte si je? Já moc ráda. Nechávám unášet fantazii, jednou je to přáníčko, jindy milé albíčko. Pak je schovám do šuplíku, a když přijde čas svátků či narozenin, a já to zjistím na poslední chvíli, sáhnu sem. Lesní album do krabičky je jedním z těchto roztomilých dárečků. Stačí napsat vzkaz a darovat. Pojďte si ho se mnou vyrobit!

Jako základ potřebujete 16 ks papírů o rozměru 6x6. Já zvolila kolekci DEEP IN THE FOREST  od Paper Heaven. Do 8 listů papíru vyřežte vyřezávací šablonou okénko (já zvolila jednoduché kolečko, ale můžete i čtverec nebo hexagon).




Připravte si jednoduchou kostru, na kterou listy nalepíte: 4 ks papíru o velikosti 15x3 cm. 2 ks narýhujte podélně po 1 cm, 2 ks narýhuje v rozestupech 1,2 cm - 6 mm - 1,2 cm (vám zbyde druhé křídlo). Také si připravte acetátový hřbet o rozměrem cca 15 cm x 10 cm a narýhujte ho podélně po 3 cm - 3,5 cm - 3 cm.




Jdeme to celé sestavit. Děláme album na zasunování fotek. Střídáme vždy papír s průřezem a bez něj, lepíme je k sobě jen ze 3 stran - boční a spodní, horní strana zůstane nepřilepená, abychom mohli zasunout fotku. 

Do jedné z bočních stran vždy vlepíme mezi tyto 2 papíry také papírovou kostru hřbetu.

Nyní do sebe vlepíme jednotlivé hřbety: 2 užší do 2 širších a oba širší do acetátového hřbetu vedle sebe. Acetát je velmi tvrdý a odolný, dobře album udrží pohromadě.





Posledním krokem je dozdobení. Já jsem na acetátovou fólii nalepila stuhu a také výřezy koleček z toho samého papíru, který je na přední a zadní straně, vznikl tak zajímavý optický efekt.



Takhle popsané to vypadá složitě, ale věřím, že když mrknete na videoprohlídku, bude vám vše jasné. Album vytvoříte velmi rychle, já ho už jen vložila do předpřipravené krabičky.


VIDEOPROHLÍDKA


Na vaše fotky vychytaných minialb i dalších projektů se budeme těšit na našem Facebooku či Instagramu. Označte nás #papergarden_cz a #tvorimezpapiru, ať se můžeme pokochat a přesdílet vaši krásu dál :)


Použitý materiál

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - DEEP IN THE FOREST - 6 X 6

Stuha

Rýhovací podložka

Kruhová vyřezávací šablona

Perličky

Kytičky

Acetátová fólie

Žádné komentáře:

Okomentovat