čtvrtek 6. ledna 2022

VIPETA... Přáníčka jako malovaná


Vystříhat, nalepit, vybarvit a dozdobit. Barvu si vyberete samy. Tak přesně taková jsou přáníčka, která jsem vytvořila z vystřihovacího booku Black & White od Mintay. Barvy na scrapbookovém papíru nemusí být konečné, ba naopak se nebojte si je přizpůsobit své náladě nebo jiným materiálům. Pojďte se inspirovat.



Nevím jak vy, ale já se většinou řídím barvami na scrapbookovém papíru a hledám materiály, které se k nim barevně hodí. Tentokrát to bylo opačně. Černo-bílý book se zdá být strohý, ale byla by škoda, kdybyste ho přehledly, protože jeho strohost je to nejlepší. 

Nemusíte se řídit žádnými pravidly a žádnými barvami. Zkrátka čistý (jen obrysy potištěný) list. Ta pravá kreativita začíná právě za branami černo-bílé fantazie.

Vybrala jsem si tedy materiály, které chci spotřebovat (samolepkyperličky a enamelky) a podle nich pak domalovala vystříhané motivy. V mém případě jsem si vyhrála s anilinkami.





Na závěr jsem některé květy ještě ozvláštnila liquid glass drop. Mám ráda imitaci rosy, na přáníčkách je to boží efekt.

Ano, vím, že je to to samé, jako kdybych si na bílý papír narazítkovala motivy a ty pak vybarvovala. Jenže já razítkuju nerada. Tohle je pro mě daleko jednodušší cesta, která mi připomněla, abych svou fantazii neomezovala tím, co je na papíře ;)




Vybarvujete scrap papír? Pochlubte se nám svými výrobky a technikami na Facebooku ve skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


POUŽITÉ MATERIÁLY

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - BLACK & WHITE - 6 x 8

Základ přání s obálkou

Perličky a enamelky

Liquid glass drop

Samolepky



Žádné komentáře:

Okomentovat