úterý 11. ledna 2022

PETRA... Dozvuky Vánoc


Milé scrapdámy a scrappáni, vítám vás v roce 2022 a hned na začátek mám na vás otázečku... už jste si letos stihli něco střihnout? A třeba také vyzkoušet scrapové dárečky, které jste objevili pod stromečkem? Ano? Výborně! Přeji Vám, ať si v tomto roce užíváte takových chvil do sytosti! A pokud vás zajímá, co jsem si jako první střihla letos já, mrkněte do dnešního článku.


No jo... jak by řekli moji nejbližší... zase jsem divná a úplně out! Kdo to kdy viděl, tvořit vánoční přáníčka po Vánocích! Jenže já si stále ještě užívám té krásné vánoční atmosféry a asi ještě chvíli ve mě doznívat bude, tak proč toho nevyužít. Však na konci roku budu jen ráda!


A částečně za to může naše Monča a její úžasná kolekce Vánoční čas, ze které se přáníčka tvořila jedna báseň.  Jsou v takovém spíše clean and simple stylu, kdy nebylo potřeba nic víc než samotné papíry, výseky a pár tekutých perliček.  



Najde se i mezi vámi někdo, kdo si stále frčí na vánoční vlně? Nebo už se vám v pracovně objevila valentýnská srdíčka či jarní kytičky. Pochlubte se nám, jaký první projekt jste si v roce 2022 střihli. Můžete ho s námi sdílet ve skupině Paper Garden Club na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Vánoční čas (Paper Garden)

papírové výseky - nápisy

papírové výseky - flora

papírové výseky - výseky

tekuté perličky

vyřezávací šablony

Big Shot

základ přání A6

Žádné komentáře:

Okomentovat