středa 26. ledna 2022

PETRA... Pastelová přání jen tak pro radost


Za okny je bílo, fouká, chvílemi mrzne až praští... jeden by si pomyslel... hurá, ten správný čas zavřít se do pracovny. Pokud tu možnost máte, tiše závidím. Já jsem totiž momentálně v tzv. kreativním provizoriu. Chcete vědět proč a jak se mi v něm tvoří? Mrkněte do dnešního článku.



To bylo tak... před pár lety jsme se přestěhovali do domečku, který byl krásně zrekonstruovaný až na jednu jedinou místnost... hádáte správně, pracovnu, kreativní koutek a místnost pro hosty v jednom. Trpělivě jsem čekala, čekala, dělala psí oči, zase čekala a zase dělala psí oči, až jsem se letos konečně dočkala a tenhle můj kouteček dostane novou prosvětlenější tvář. Hurá! 

To ovšem znamená, že příštích pár týdnů budu hledat papíry na jedné straně domu, řezačku a nůžky na druhé a něco jako enamelky nenajdu vůbec! 



Přáníčka z kolekce Let Your Creativity Bloom od P13 vznikala už v době kreativního provizoria, a tak jsem při jejich tvorbě naběhala dobrých pár set metrů a ani nepočítám, kolikrát jsem vyběhla a zase seběhla schody. Doufám, že to bude alespoň poznat na mé kondičce!

A tímto bych chtěla poděkovat svému muži, který nakonec neodolal mým pohledům a naléhání a do přestavby se pustil . A zároveň bych se chtěla rozloučit s kouskem své pracovny:-D

A co vy? Plánujete letos také nějaké menší či větší úpravy pracovny? Nebo už jste se svým koutkem spokojené? Dejte nám vědět v našem Paper Garden Clubu na Facebooku. A pokud se chcete pochlubit nejnovějšími výtvory, můžete také na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. Budeme se těšit.


Použitý materiál:

kolekce papírů Let Your Creativity Bloom (P13)

chipboardy Let Your Creativity Bloom (P13)

chipboardy Forest  Tea Party (P13)

perličky

zlatá prášková barva Magic Paint

  

Žádné komentáře:

Okomentovat