středa 5. ledna 2022

LUCIA... Zimný fotoalbum




Aj keď je už dávno po Vianociach, malý darček určite poteší. Ešte viac, keď je vyrobený ručne a z českých materiálov. Tentokrát som použila novú kolekciu Vánoční čas, ktorá obsahuje množstvo univerzálnych zimných motívov. Nakuknite, čo som pre vás dnes pripravila.



Hneď ako vznikla zimná sada Vánoční čas, strašne som ju chcela mať doma. Neobvyklá farebná kombinácia a jednoduchý štýl u mňa zabodovali. Bolo mi ju ľuto rozstrihať (ako väčšinu materiálu), ale nakoniec som sa odhodlala. Perfektne sa mi totiž hodila pri tvorení albumu pre kamošku

Zvolila som formát 20 x 20 cm a dosky z pevnej lepenky som potiahla plátnom. Pomocou šablony s motívom vločiek a bieleho gessa som vytvorila pár vločiek a pridala chipboardový nápis. 

Album má desať listov. Niektoré strany sú dekorované, iné som nechala prázdne.


Na zdobenie som použila texturovacie pasty a šablóny. Ďalej výseky, samolepky a štítky, ktoré sú v sade Vánoční čas







Na vnútorných stranách dosiek som nechala kapsičky na založenie malých pokladov. 





Celý album je previazaný gumičkou, aby aj po naplnení fotkami držal pokope. 



Tvoríte ešte projekty so zimnou tematikou alebo už vyťahujete jarné kolekcie? Ukážte nám ich v našom Klube na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. 



Použitý materiál

- sada scrapbook papierov 6x8 Vánoční čas

- samolepky Vánoční čas 

- papírové výseky Vánoční čas - Flora

- papírové výseky Vánoční čas - výseky

- papírové výseky - Štítky 

- samolepky Vánoční čas - Abeceda

- texturovací pasta gelly - transparent 

- texturovací pasta fluffy - baby blue

- texturovací pasta gesso - bílé

- šablona Moda Scrap - vločky   

Žádné komentáře:

Okomentovat