středa 19. ledna 2022

LUCIA... Darček pre Ekoteroristku

V poslednej dobe sa všetci snažíme minimalizovať odpad, hlavne ten plastový. Moja kamoška sama seba nazýva ,,Ekoteroristou,, Za pár dní bude mať narodeniny a tak som jej pripravila darček z novej kolekcie od P13 There is no planet B. Mrknite na to so mnou.



Chvíľu som rozmýšľala aký darček by som pre kamošku vytvorila, čo by ju potešilo a pri čom by som využila zbytky materiálu. Nakoniec som sa rozhodla pre krabičku na papieriky na písanie, ktorých nikdy nie je dosť a zošit na poznámky a myšlienky. 




Krabičku som vytvorila z odrezkov z kniharskej lepenky, ktoré skladujem v malej krabici a čakali na svoju druhú šancu. Jednotlivé strany som zlepila lepidlom a potiahla plátnom, ktoré bolo určené na vyhodenie, pre malú chybu krásy. 


Vnútornú stranu som polepila scrapbookovým papierom z veľkej sady aby bola krabička veselšia. Obal som dozdobila vystrihnutými motívmi. Jednotlivé papieriky som narezala zo zbytkov a odrezkov na veľkosť 10x10 cm. 


Na zápsiník som použila bodkovaný papier a na obal recyklovaný kartón. Celé som to zošila pevnou niťou, aby zápisník držal pokope. Nakoniec som vlepila malú kapsičku a pridala gumičku na zatváranie.



Recyklujete pri tvorení? Ukážte nám svoje projekty v našej skupine na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. 




Použitý materiál

- sada scrapbook papierov There is no planet B 12 x 12 - P13 

- scrapbook papier s motívmi na vystrihnutie

- visačky There is no planet B

- tekuté perličky

Žádné komentáře:

Okomentovat