neděle 1. srpna 2021

MÍŠA... Amerika v Paper Garden

 

Prima marketing je celosvětově velmi známá značka, snad bych i řekla, že jedna z nejznámějších. A já jsem neskutečně šťastná, že ji máme i u nás v obchůdku. A tak jsem samozřejmě nakoupila úplně celou kolekci Watercolor Floral. Musela jsem jí hnedka otestovat, a tak vám dneska ukážu 3 přání, která jsem vyrobila.

První přání je nejvíce zdobené, použila jsem květinový papír ze sady 6x6, výseky kytiček a ozdobila jsem květinami ze stejné kolekce. Nápis je vystřižený z papíru z kolekce 6x6.

Druhé přání je trošku jednodušší, stejná kolekce 6x6, ale doplněná krajkou, puffy nápisem a drobnými kytičkami.

Poslední přání jsem dělala nejjednodušší. Pouze proužek zajímavého papíru z kolekce, doplněný puffy samolepkami, krajkou, provázkem a nápisem.

A co vy? Už jste si pořídili naši novinku? Pochlubte se svými výtvory v naší skupině na Facebooku nebo na instagramu #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Použitý materiál:






Žádné komentáře:

Okomentovat