neděle 8. srpna 2021

PETRA... Svatební set vyšívaný láskou

Svatební přáníčka tvořím nejraději bohatě zdobená ... plná květin, chipboardů a stuh. Ovšem, jak všichni víme, v jednoduchosti je krása, a tak se i já občas hecnu a vytvořím pár minimalističtějších kousků. Pokud patříte mezi ty, kteří dávají přednost střídmějšímu zdobení, pak právě pro vás je dnešní inspirace.


Jak už jistě všichni víte, minimalismus nepatří zrovna mezi disciplíny, které bych ovládala (více o tom si můžete přečíst ZDE), a tak se do něj pouštím jen zřídka a i v těch málo případech jsou mé projekty spíše pseudo minimalistické:-)


Dnes pro vás mám set dvou svatebních přáníček a obálky na peníze nebo poukaz, u nichž jsem se snažila o jednoduchou kompozici a něžný, čistý styl. K ruce jsem si vzala kolekci Stitched with Love v krásných růžovo fialových tónech, kde jsou vyšívané květinové motivy. Krásně ji doplnily chipboardy ze stejné kolekce a vystříhané svatební motivy z kolekce Truly Yours. Zajímavý detail přáníček jsem vytvořila embossovaným pozadím. U obálky jsem jako detail použila texturovací pastu nanesenou přes šablonu.



















Do které skupiny patříte vy? Zdobíte svatební přáníčka kytičkami, chipboardy nebo máte raději jednodušší styl? Ať tak či tak, budeme rády, pokud nám svá svatební přání či obálky ukážete v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Stitched with love (Piatek 13)

kolekce papírů Truly Yours (Piatek 13)

chipboardy Stitched with love - 02 (Piatek 13) 

saténová stuha

embossovací kapsa

šablona

texturovací pasta Light Amethyst (Moda Scrap)

základ přání

razítkovací inkoust

razítka

vyřezávací šablony

Big shot

Žádné komentáře:

Okomentovat