středa 28. července 2021

MONČA ... Narozeninový layout

Zdravím vás po delší době! Možná jste si všimli, že jsem teď na chvíli "vypadla" ze scrap party našeho Design Teamu, ale kvůli práci jsem prostě na scrap posledních pár měsíců vůbec neměla čas. Ale to neznamená, že by nebyly žádné zážitky. Jednou z nejdůležitějších událostí tohoto roku byly Marťovy desáté narozeniny. Mimochodem v dubnu jsme s manželem oslavili také desáté výročí svatby, protože když jsem se tehdy vdávala, byla jsem v šestém měsíci těhotenství ... to jen tak na okraj. Takže vám dneska ukážu layout, který vznikl za pomoci kolekce Picnic od Cocoloko.

Chtěla jsem, aby scrapnutá fotka - co se barevnosti týče - byla dominantou stránky. A to se, myslím, podařilo, protože celá kolekce Picnic je v tlumených barvách. Tentokrát jsem pro stránku zvolila motiv kruhu, kdy jsem použila výseky, samolepky, výřezy a další drobné ozdoby.

Základ kruhu jsem si jemně naznačila tužkou a pomocí šablony a fluffy pasty jsem vytvořila jemný podklad (barva pasty Brilliant White). Nechala jsem zaschnout a pak už jsem volila papíry, které by nejvíce ladily k fotce.


Pomocí šablon s různými motivy lístečků jsem na Big Shotu postupně vyřezávala "zeleň" a skládala do kruhu. Když jsem si myslela, že mám dost lístečků, přišly na řadu výseky, které vyplnily zbylá místa.

Nakonec jsem ještě pomocí multifunkční podložky vyrobila "mašličku", která zdobí spodní část fotky a je krásným doplňkem na stránce. Výhodou je, že si můžete zvolit šest různých velikostí takovéto mašličky, přičemž nejmenší měří asi 7 cm a největší cca 13 cm. Můžete tak krásně ozdobit zabalené dárečky nebo vytvořit dekorace k narozeninové oslavě.

Nakonec jsem přidala nápis "10 LET" (nic "inteligentnějšího" jsem nevymyslela), napsala text a přes nalepené ozdoby nastříkala pomocí měkkého štětce pár cákanců. A hotovo! 


Doufám, že vás stránka inspiruje k nějakému podobnému layoutu a pochlubte se s ním v naší FB skupince Paper Garden Club nebo na instagramu s hashtagem #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz.


Použitý materiál:







Žádné komentáře:

Okomentovat