pondělí 16. srpna 2021

VIPETA... Přáníčka pro radost i rodinnou událost

 


Je málo kolekcí, které by byly tak univerzální jako We Are Family od P13. Je tam rodina, zvířata, rodinný strom, rámečky, rostlinky i krásné barvičky. Jedna kolekce, ze které si střihnete krásné stránky do alba a vyrobíte přáníčka k narozkám, svátku, narození miminka i blahopřání k novému domovu. Protože za 2 týdny nás jedna kolaudační párty čeká, střihla jsem si několik jednoduchých přáníček. Pojďte nahlédnout.

Vybrala jsem si čtvrtku s domečky a vystříhala jak celé, tak i rozpůlené domky. Naskládala jsem je různě na bílý základ přání. Vypadá moc dobře, že některé domky nejsou celé a z přání jako by utíkají. Přidala jsem razítka, flitry a to bylo vlastně vše.





No a do oka mi padly ještě kočky, tak jsem to stejnou technikou vyzkoušela i s nimi. Pozadí jsem obohatila o otisky razítek I love you od Studio Forty, které měly moc hezké pozadí. Pár přáníček pro milovníky koček, a že jich spoustu znám, mám v záloze ;)





Jakou kolekci považujete za univerzální vy? Ukažte nám své výrobky z ní v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru #papergarden_cz. Těšíme se na vaši inspiraci a já vám přeji pohodové léto!


Materiál:

kolekce We Are Family od P13

Základ přání s obálkou

Flitry

Lepidlo Glossy

PERMANENTNÍ INKOUST - Archival - černý

Žádné komentáře:

Okomentovat