středa 18. srpna 2021

MONČA ... Suntastická dovolená

Letošní léto je skoro u konce, ale ještě než začnu zpracovávat fotky z naší letošní dovolené, tak jsem se rozhodla vrátit v čase o 6 let zpět k naší dovolené na Krétě v roce 2015. Fotky z této dovolené mám vytištěné už dlouho a také jsem si k nim vyčlenila kolekci, ze které chci pak dovolenou scrapnout. A tou je Suntastic od Mintay. Byla to naše úplně první dovolená na Krétě a já mám vytištěných 92 fotek ... Ale nebojte, dnes vám ukážu jen pár stránek z našeho prvního dne, kde jsem použila prvních 18 fotek. Stránky jsou ve formátu 8,5" x 11".

Dlouho jsem přemýšlela, jak  pojmout titulní stránku a nakonec jsem vybrala několik nejkrásnějších fotek a ty vytiskla ve velmi malém formátu a naskládala je našikmo od spodu stránky zhruba doprostřed tak, aby pak nad nimi mohl být nápis. Do horní části stránky jsem nalepila kousek z jednoho velkého papíru, kde je vyobrazeno moře a v dálce nějaký hotel (nebo budova či co). Přidala jsem pár vystřižených obrázků, tekuté enamelky a chipboard racka.


První dvě stránky jsem pak umístila do kapes (ála Project Life). Aby celá stránka působila jednotně, ráda používám vždy jeden design papíru a nemíchám designy v rámci jedné stránky. Zde jsem vybrala papír s motivem bílého proutí pro obě strany.


Nechybí ani texty vytištěné z počítače (do dovolenkových alb vlastní rukou nepíšu) a použila jsem i naše skvělé české abecedy. Dále jsem zdobila průhlednými samolepkami, vystřiženými motivy z kolekce Suntastic nebo výseky z Big Shotu



Další dvě strany již nejsou kapsičkové, ale využila jsem velké stránky (8,5" x 11"). Výhodou je, že nejste limitováni rozvržením kapes a můžete fotky skládat přes sebe, jak se vám zlíbí. Také se vám tam těch fotek více vejde. Použila jsem jednobarevnou čtvrtku, na kterou jsem k pravému kraji nalepila proužek o šířce cca 2,5 cm, nalepila všechny fotky a pak již jen zdobila a přidala jsem text. V podobném designu jako je proužek papíru vpravo, jsem pak vybrala i růžky do levého horního a spodního rohu.




Skvělým způsobem, jak na stránku přidat ještě více fotek, je použít kruhové fotky. Dají se překrývat s těmi hranatými a vnesou na stránku zase jiný element. Zde jsem také použila jednobarevný papír jako pozadí a kromě vystřižených motivů v kolekce Suntastic jsem vyřezala další dva kruhy ze dvou papírů a přidala pod fotky.



A co vy - máte již zpracované všechny své dovolené? Pokud ne, tak na e-shopu Paper Garden najdete spoustu krásných letních kolekcí. Se svými dovolenkovými alby se nám pak pochlubte na Facebooku ve skupince Paper Garden Club nebo na Instagramu pomocí hashtagu #tvorimezpapiru.

Použitý materiál:



Žádné komentáře:

Okomentovat