pátek 20. srpna 2021

HOST NA BLOGU... Marta aka KreativniM

 Ahoj všem milovníkům Paper Garden. Srpen je u nás na Vysočině hlavně o dešti a mlhách, během kterých jsem se rozhodla vnořit do dětského světa plného barev a něžnůstek. Jsem totiž tak trochu pořád povahou dítě a tyhle něžnůstky miluju! Nebo že by to bylo už mateřskými hormony? Konečně to mám vlastně na co svést! :-)



Romantické letní svatební sady jsem v posledních týdnech vyměnila za dětská přáníčka. Kovidový baby boom už je v plném proudu, tak se nechte přáníčky níže inspirovat, ať jste také připraveni. Všechna vyrobená přání jsou z krásné kolekce Sweet bunny od Fabrika Decoru, kde jsem použila nejen papíry, ale také sadu dekorativních papírových výseků.



Jelikož mám doma skoro dvouleťáka, čas na tvoření mám vždycky omezený. O to víc si ho užívám. Mám pak pocit, že stihnu pod časovým tlakem víc kousků, než kdybych na tvoření měla půl dne... :-)



Kolekce Sweet bunny mi přišla nejdřív hodně holčičí. Meruňkové a pastelové odstíny k tomu hodně vybízí. Vyrobila jsem proto nejdříve přání, která vítají na světě holčičku.




Kytičky v modrých barvách, které jsou v sadě s výseky, a podkladové papíry s motivem oblohy a šedých tónů, však dávají prostor i pro přání pro kluky. Sama ráda nechávám zadní vrátka také na přání neutrální, protože ne vždy mladý pár oznamuje pohlaví miminka. A být připraven… :-)






Žádné komentáře:

Okomentovat