středa 25. srpna 2021

LUCIA... Pánske univerzálne prianie

 


Tvorba pánskych prianí nepatrí veľmi medzi moju najobľúbenejšiu činnosť. Vždy mi tam niečo chýba, hlavne však ružová alebo fialová farba :). Niekedy, ale treba vybočiť zo zabehnutých koľají a skúsiť niečo nové. Do oka mi nedávno padla kolekcia Free Spirit od P13. Je plná moderných dizajnov a kontrastných farieb. Pozrite sa čo som z nej vytvorila.


Ako podkladový papier som si vybrala dekor tehlovej steny. Naniesla som na neho transparentné gesso a nechala vysušiť. Ďalej som zmiešala čierne gesso s textúrovacou pastou a hmotu naniesla cez šablónu na pripravený základ a znovu nechala vysušiť. 

Zo zásob som vylovila spreje a práškové farby a rôzne ich patlala na základ až kým som s výsledkom nebola spokojná. Po vysušení som odtlačila razítka s čiernou farbou a celé nechala poriadne zaschnúť. 

Takto pripravený podklad som doplnila výrezmi a vystrihnutými motívmi zo sady. Nápis je z jedeného archu z veľkej sady, ktorý obsahuje množstvo motivačných citátov. Nakoniec som si nemohla odpustiť aspoň pár tmavých tekutých kvapiek.


Ako ste na tom s tvorením pánskych prianí? Pochváľte sa nám v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Free Spirit od P13

- transparentné gesso

- textúrovacia pasta biela

- čierne gesso

- šablóna na mixed media

- prášková farba - Magic paint - Akvamarínová

- tekuté perličky

Žádné komentáře:

Okomentovat