pondělí 23. srpna 2021

MÍŠA... Video Minialbum na fotky z dovolené

 


Taky vám přijde, že minialba ve tvaru foťáku dost frčí poslední dobou? Já jsem neměla ale žádnou šablonu, tak jsem si ho nakreslila od ruky, pěkně postaru :) Pojďte se se mnou podívat jak vypadá moje letní minialbum. Mimochodem, asi ho s sebou vezmu na dovolenou k moři a daruji jedné animátorce, se kterou jsem v kontaktu již nyní a odpovídala mi na nějaké moje zvídavé dotazy ohledně hotelu :)


Na minialbum jsem si vybrala dokonalou kolekci Watercolor floral od Prima marketing. Ta kolekce je neskutečně nádherná, hodí se jak na přání, tak na minialba, stránky, visačky, no prostě všechno :)
Základ na minialbum jsem si nakreslila na čtvrtku a následně obkreslila na kartonovou krabici od snídaňových lupínků. Vystřihla jsem si takto základy, které se polepila papíry z kolekce.


Dovnitř jsem z bílé čtvrtky narýhovala otevírací políčka na fotky 10*10 cm. Ty jsem různě dozdobila pomocí výseků ze stejné sady.


Stránky jsem spojila pomocí knihařských kroužků.


VIDEO:



Myslím si, že tahle sada ani nepotřebuje moc zdobení, co říkáte?

Použitý materiál


Žádné komentáře:

Okomentovat