pondělí 12. dubna 2021

VIPETA... Layout Don't grow up


Venku se nám vyjarňuje, a tak budeme trávit čím dál méně času v našich scrapovacích koutcích a pracovnách. Ale aby fotky z našich jarních výletů nestrádaly v digitálních úložištích, je potřeba na to jít minimální variantou a tvořit rychlé layouty. Dnes pro vás jeden takový mám.





Stačí bílá čtvrtka jako základ, univerzální kolekce papírů a pár chipíků či samolepek. Máte-li miminko jako já, skvělá kolekce je Don't grow up od Studio 40. Jak vidíte, najdete tam i neutrální papíry, takže ji použijete i pro starší děti. A barevně je pro holky i pro kluky. 





A tady je, jak celé dílko vzniklo ve 4 krocích:

1. Utrhla jsem tři pruhy ze dvou papírů z kolekce a nalepila nahoru a dolů. Vznikla taková země a nebe.

2. Vytiskla jsem tři fotky a naaranžovala je do diagonály.

3. Přidala jsem chipboardy Don't grow up a papírové výseky z kolekce Jsme rodina.

4. Připsala pár slov na štítek a je hotovo :)


Dáte si taky jeden rychlý layout? Pochlubte se svými jarními stránkami v naší facebookové skupině nebo na Instagramu. Fotky na mé stránce jsou sice z února (no opravdu bylo takhle krásně!), ale to neva. Důležitý je výsledek ;)


Použité materiály:


Kolekce Don't grow up od Studio 40

papírové výseky z kolekce Jsme rodina

chipboardy Don't grow up 

Žádné komentáře:

Okomentovat