středa 28. dubna 2021

ERIKA ... VIDEOPROHLÍDKA: Rozetkový vodopád

 

Chtěla jsem si pro Vás tentokrát připravit videonávod na nějaké zajímavé album. Čas mi to ale zkomplikoval a já nemohla tvořit v denní dobu, kdy by video vypadalo hezky. Proto jsem si vybrala takové album, z něhož jasně poznáte jak na něj a návod Vám popíšu. Snad Vás zaujme jako zase něco malinko jiného, dnes tedy další VIDEOPROHLÍDKA! 



Na rozetky jsem koukala už dlouho, přesto to teď byla moje úplná premiéra. Co to znamená? Že tohle album zvládne každý. Na album jsem si vybrala kolekci Pastel Spring od 13 Arts. Na stole jsme měla velké i malé provedení a také balíček výseků ze stejné kolekce. 

Z velkých papírů jsem si nařezala 5 obdélníků o velikosti 5 x 10 palců. Pomocí rýhovačky jsem si připravila sklady co 0,5 palce a skládala do tvaru rozetek. Na výšku v půlce doporučuji vést ještě jednu rýhu, aby se Vám dobře rozetka stahovala. Ve spojích jsem je spojila pomocí sešívačky a ve středu zafixovala provázkem vzadu ukončeným mašličkou. Tvoří tak hezký detail druhé nezdobené strany.


5 hotových rozetek jsem zdobila vyřezanými motivy bannerů. Ty jsem nařezala z malé kolekce papírů a kombinovala velikostně vždy z jiného papíru, všechny jsou tak hezky prokombinované. Na kruhových šablonách jsem si připravila bílá kolečka, některá z nich rozpůlila, a na ně přijdou fotky. Vrchní rozetku jsem nakonec podložila ještě menší půl rozetkou připravenou z papíru velikosti 4 x 8 palců.


V této fázi jsem dál zdobila výseky. Rozetky jsem opatřila také barevnou průchodkou, provlékla provázek a mezi každou jednotlivou rozetku dala uzlík zafixovaný pokaždé jinou kovovou ozdobou. Mezi jednotlivými rozetkami je tak určitý prostor. Nakonec jsem provázek svázala a opatřila konec ještě několika provázky s pompony

A teď jak na to album ... Když provázek zvednete do vzduchu, díky umístěným uzlíkům a zafixování kovovými ozdobami Vám jednotlivé rozetky popadají a vypadají jako takový rozetkový vodopád. A to je vše. Co říkáte, zkusíte ho? Na výsledek se podívejte na videu, doufám, že návod Vám přijde jednoduchý.


VIDEOPROHLÍDKA:

 



Baví Vás zkoušet nové věci? Pusťte se do toho a my se těšíme na chlubení v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.

Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Pastel Spring - 12x12

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Pastel Spring - 6x6

Papírové výseky Pastel Spring 

Vyřezávací šablona Banner - Moda scrap

Vyřezávací šablona Dashing Circles - Moda scrap

Kovové ozdoby

Provázek

Provázek s pompony


Žádné komentáře:

Okomentovat