neděle 18. dubna 2021

PETRA... Svatební přáníčka modrá jako z nebe


Nedávno jsem se probírala svými "přáníčky v šuplíku" a zjistila jsem, že mám spoustu narozeninových, vánočních a neutrálních přáníček, ale trochu se mi tenčí zásoby přáníček miminkovských a svatebních. No a vzhledem k tomu, že se svatební sezóna blíží, střihla jsem do nebesky modré kolekce A Walk In the Cloud od Paper Heaven. Sluší této kolekci svatební přáníčka? Pojďte se podívat.... jeee a abych nezapomněla mám pro vás také korálkovou inspiraci pro naši dubnovou soutěž. Tak šup, šup...



Jak jste se měly minulý víkend? Venku stále pošmourno a zima... ideální čas na tvoření, že? Já si ho tedy tentokrát dopřála do sytosti. Rodinu jsem vyslala na návštěvu k babičce a dědovi a celý den jsem si mohla v klidu prohrabovat papíry a lepit. 


Svou zásobičku svatebních přáníček jsem potřebovala trochu rozšířit, a tak mám pro vás dnes hned několik přáníček, která o víkendu vznikla. Střihla jsem do kolekce A Walk In the Cloud od Paper Heaven a vytvořila několik bohatě zdobených přáníček, kdy jsem zase po nějaké době vytáhla zásoby kytiček a chipboardů se svatební tématikou



Kromě osvědčených kompozic jsem se pustila také do dvou typů přáníček, která jsem ještě nikdy nezkoušela. První z nich má zajímavý detail v podobě částečně vystřiženého srdce, které vystoupí, pokud se přáníčko rozevře.


A druhý typ přáníčka, které se nádherně hodí jako inspirace naší dubnové soutěže, je svatební přání s vodopádem korálků, které se při otočení přesypávají dolů nebo nahoru.


Také se pomalu připravujete na svatební sezónu? A už jste poslaly svůj soutěžní příspěvek do dubnové challenge? Pokud ne, zadání a pravidla najdete ZDE. My se budeme těšit na vaše soutěžní příspěvky. A pokud už také máte na stole svatební projekty, podělte se s námi v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

korálky
distress inkousty
razítka











Žádné komentáře:

Okomentovat