neděle 4. dubna 2021

PETRA... Chipboardy v hlavní roli


Už jste si v našem obchůdku všimli nové značky chipboardů? Vůbec o tom nepochybuji, protože krásné motivy chipboardů od Kreatywna Pracownia se zde nikdy moc dlouho neohřejí. Takže pokud už doma máte pěknou hromádku těchto chipboardů, dnes mám pro vás inspiraci, co s nimi. Pojďte mrknout...

Mě samotnou od této značky nadchly zejména chipboardy s gravírovanou kresbou na povrchu. Jsou naprosto boží, takže jsem si jich samozřejmě pár uloupla pro sebe a hned přemýšlela, co s nimi vytvořím. 

Hned na začátku mi bylo jasné, že zrovna moje kousky jsou takový Mintay mezi chipboardy. Není potřeba moc dozdobování, protože samy o sobě už jsou dokonalé. Přesně jako papíry od Mintay. Chce to vymyslet jen ten správný způsob, jak je nechat vyniknout. Kytičky a zdobení jsem tedy zavrhla a snažila se myslet minimalisticky, což v mém podání znamená hodiny přemýšlení, přesouvání, přidávání a zase odebírání. 

Chipboardy jsou hlavním motivem přáníček. Béžovou barvu, která se na nich objevuje jsem na přání zopakovala v podobě kraftového rámečku. A abych přáníčka trochu barevně oživila, vytvořila jsem si pozadí z distress inkoustů. Toto pozadí jsem ještě embossovala embossovací kapsou a dodala tak přáníčku jemnou texturu. Jako třešinku na dortu jsem přidala chipboardové nápisy z kolekce Let's Party od Studio 40.




A co vy? Už jste vyzkoušeli tyto nádherné chipboardy? Pokud ano, pochlubte se nám v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Rády se necháme inspirovat zase my od vás!


Použitý materiál:


chipboard Medvídek s kvítkem (Kreatywna Pracownia)

chipboardové samolepky Let's Party (Studio 40)

distress inskousty

embossovací kapsy

kraftový papír

čtvercový základ přání

vyřezávací šablony

Žádné komentáře:

Okomentovat