pondělí 26. dubna 2021

LUCIA... VIDEONÁVOD: Svadobné prianie s kapsičkou

 


Svadobná sezóna klope na dvere a preto by nebolo od veci mať v zálohe nejaké prianie. A ak by v ňom bol aj priestor pre schovanie penazí, to by bola paráda! Zo svadobných kolekcií, ktoré máme v obchodíku, som sa zamilovala do Golden Dreams od Paper Heaven. Kombinácia bielej, zlatej a zelenej je tak nádherná, že som ju tam nemohla nechať. Poďme sa spolu pozrieť, čo som z nej vytvorila!



Ako predlohu som si zvolila návod na tzv. double Z-fold card a upravila som si ho, aby vznikol priestor na schovanie peňazí. Aby som tu celý postup zložite nevypisovala, natočila som pre vás VIDEONÁVOD ako si toto prianie vyrobiť. 




Čo budeme potrebovať: 

jednofarebný scrapbook papier vyššej gramáže - čím silnejší papier, tým lepšie bude prianie držať tvar  (ja som použila 250g)

- vzorovaný scrapbook papier

- ryhovacia podložka - kto nemá, môže použiť na ohýbanie pravítko

- lepiace pomôcky

- ďalšie serepetičky na dozdobovanie - vystrihnuté motívy, enamelky, chipboardy...




Dosť už kecania, poďme na to!

VIDEONÁVOD:





 Dúfam, že bol celý postup zrozumiteľný a aj vy si vytvoríte prianie podľa neho a pochválite sa v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


- sada scrapbook papierov 12x12" Golden Dreams od Paper Heaven

- sada scrapbook papierov  Golden Dreams - Flowers 6x6"

- jednofarebný scrapbook papier 12"

- vellum papier

- šnúrka 

- enamelové kvapky

- ryhovacia podložka

- vyrezávacia šablóna

Žádné komentáře:

Okomentovat