úterý 6. dubna 2021

SOUTĚŽ... Duben 2021



Chrastí, umí nadělat i nepořádek, šlápnout na něj není zrovna to nej... Co jsme si to na vás tentokrát připravili jako téma soutěže? Není to jen téma holčičí, jak Vám ukáže dnešní vzorový projekt, ale potrápit Vás trochu mohou. 

TÉMA


Korálky


ZADÁNÍ


Vytvořte jakýkoli projekt s korálky! Může to být přáníčko, velký layout, cestovní deník, project life stránka, exploding box atd. Zkrátka jakýkoli projekt, kde budou velkou roli hrát právě korálky.


VZOROVÝ PROJEKT OD ERIKY

 
Jako vzorový projekt jsem si připravila kombinaci přáníčka a milníkové kartičky, protože se zrovna kamarádům narodil klučina. Nebudu Vám ale lhát. Kombinaci přidat do přáníčka jednu mou milníkovku vymyslel můj Daniel. A jako nápad se mi to moc líbí. No a ještě musím přiznat, že ač jsem to také nečekala, s kolekcí Baby Toys, kterou jsem si na vzorový projekt vybrala, se mi tvořilo jedna báseň. Myslím, že je to další z kolekcí, která bude na stole ještě mockrát. Na přání jsem použila český chipboard Je to kluk a dovnitř také klučičí svorku. A proč jsou texty česko anglické? No, přání dáváme v čechách, tatínek je čech, ale maminka cizinka, takže až použije milníkovku a budu chtíti poslat fotky i dál, aby všichni rozuměli. 







PODMÍNKY

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 4/2021.

 Každá z Vás může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím zúčastnit jiné soutěže, anebo být publikovaný na vašem FB, IG nebo blogu. 

Všechny projekty průběžně vkládáme do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru.


TERMÍN

středa 30.4. 2021


VÝHRA


Vítězku vyberou členky Design Teamu PG a ta dostane poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a sadu papírů ...........................

Druhou výherkyni vylosujeme a ta získá 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Těšíme se na Vaše projekty!

Žádné komentáře:

Okomentovat