úterý 13. dubna 2021

MÍŠA... Visačky romantické čarodějky

 








Čarodějka a romantická říkáte si? Že to k sobě nejde? Já vás dneska vyvedu z omylu. Určitě jste si všimly naší nádherné kolekce Harry Potter chipboardů, a k této kolekci prostě skvěle sedí kolekce od Craft O'Clock Magical mysteries, která je založená na velmi podobném designu.



Já jsem kolekci využila do zahraniční soutěže, ale protože mi zbyla hromada materiálu, rozhodla jsem se udělat ATC kartičky, které jsem s vámi chtěla vyměnit. Že nikde nevidíte ty ATC kartičky? No, to bylo totiž tak...



Začala jsem tvořit s myšlenkou na ATC kartičky, ale pak mi došlo, že jsem udělala moc velké shluky papírů s ozdobami a že se nevejdou na základ kartiček. A tak jsem svůj plán přehodnotila a vyrobila 3 visačky.







Visačky jsou velmi jednoduché - vystřihnutý základ, který jsem potiskla razítkem s motivem písma a pocákala Magic paint a černým gessem. Průchodka, stužka a nalepený shluk papírů s vystříhanými motivy.



Výměny ATC kartiček se ale nevzdávám, proto mi napište, zda byste si se mnou chtěli kartičky vyrobit třeba v nějakém malém kurzíku.

A co vy a kouzelníci? Máte je rádi? Jste fanoušky Harryho? Nebo čtete zajímavé knihy s kouzelnickou tématikou? A co tvoření na téma kouzel? Napište nám na Facebooku v našem clubu nebo nás označte #tvorimezpapiru a #papergarden_cz na Instagramu.


Použitý materiál:


Kolekce Magical mysteries

Chipboard brýlí HP

Chipboard koště HP

Chipboard zlatonka HP

Stuhy

Černé gesso

Magical paint

Žádné komentáře:

Okomentovat