středa 21. dubna 2021

VIPETA... Art board Magická korunka


Také jste vyrostli na sérii knih a filmů Harryho Pottera a snili o tom, že vám přijde dopis z Bradavic? Já jo. Bohužel to teda nevyšlo, ale i tak věřím, že trocha magie je v každém z nás. A přesně této myšlence jsem věnovala dnešní projekt z kolekce Magical Mysteries, který si pověsím na zeď do pracovny. Pojďte nakouknout, co jsem vymyslela.

Od Fabriky Dekoru jsem doma měla art board ve tvaru korunky. Polepila jsem ho papírem s designem noční oblohy a rámeček korunky pozlatila plátky zlaté fólie. Drahé kameny v modré barvě jsem vytvořila pomocí tekutých perel.

A pak už jsem jen vystřihovala obrázky z kolekce, vrstvila je na sebe a prokládala je chipboardy Harry Potter od Kreatywna Pracownia.

Nakonec přišel nápis „Magic inside us“ z českých samolepek z dílny naší Monči. Jednoduchá, krásná a hlavně magická dekorace je hotová :)

Co vy a kouzelnická tématika? Pochlubte se nám vašimi čarodějnými projekty, které budou už za pár dní velmi aktuální, třeba na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Těšíme se!

POUŽITÝ MATERIÁL:

Art board  od Fabriky Decoru
chipboardy Harry Potter od Kreatywna Pracownia
samolepky Basic od Paper Garden

Žádné komentáře:

Okomentovat