úterý 27. dubna 2021

MÍŠA... Babyboom

Všimli jste si, že je nyní ve scrapkomunitě obrovský babyboom? Sáhla jsem po zbytcích kolekce Don´t grow up od Studio Forty, krásné české kolekci Jsme rodina od Monči a vytvořila tři dětská přání. Jsou velmi jednoduchá a nenajdete na nich ani kousek mixedmedií :) Že je to nezvyk u mě? Tak se pojďte podívat jak to dopadlo...

Z jedné svatební zakázky mi tu zbyly nádherné světle modré obálky - rozhodla jsem se udělat velikost přání podle nich. Všechna přáníčka mají stejný podkladový papír 02, zbytky proužků z jiných papírů z kolekce a jsou dozdobené českými výseky a samolepkami od Monči z kolekce Jsme rodina, chipboardovými výseky od Studio Forty, enamelkami a páskami ze stejné kolekce.




Přáníčka jsou na můj vkus velmi jednoduchá, ale myslím, že občas je potřeba si odpočinout od mixed media projektů. Slibuji, že příště vám nachystám něco hooooodně mixedmediové :)

Použitý materiál:


Dětská přání se v podstatě dělají sama, souhlasíte? Pochlubte se těmi vašimi v naší facebookové skupině nebo na instagramu #tvorimezpapiru a #papergarden_cz


Žádné komentáře:

Okomentovat