pondělí 27. července 2020

VIPETA... VIDEONÁVOD: Melounové minialbum


Léto je v plném proudu a nám pomalu přibývají fotky z našich letních dobrodružství. Tak jsem si řekla: „Do alba s nimi!“ A protože se mi moc líbí malá letní minialba a můj muž má zrovna v létě narozeniny, řekla jsem si, že to sfouknu v jednom. A tak mám pro vás dnes videonávod na roztomilé melounové minialbum.



Na minialbum jsem použila papíry z kolekce Crazy Summer od Moda Scrap. Je plná krásných sytých barev a akvarelem malovaných motivů.

Minialbum není můj nápad, ale inspirovala jsem se přímo u značky Moda Scrap a vytvořila svou vlastní verzi melounku. Ve videonávodu na konci článku vám ukážu přesný postup.

Mini je opravdu malinké má průměr 9,2 cm. Dovnitř jsem dala 8 malých fotek o formátu 7,5x5 cm a menších. Fotky na výšku jsem v půlce rozřízla, aby se album dalo dobře zavírat.

Zdobila jsem vystříhanými motivy z vystřihovací čtvrtky, flitry a razítky I love you od Studio Forty, ze kterých si můžete narazítkovat další melouny :)


A teď už si pojďte se mnou to minialbum prolistovat.

VIDEONÁVOD

A protože mi zbylo spoustu vystřihaných motivů, udělala jsem několik super rychlých přáníček. Stačilo naskládat pár výstřižků, nalepit a kaligrafickým fixem dopsat nápisy. No dobře, na dvě přání jsem použila ještě tekuté perličky.



Děláte také letní minialba? Ukažte nám své vychytávky v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru #papergarden_cz. Těšíme se na vaši inspiraci!

Žádné komentáře:

Okomentovat