středa 29. července 2020

ERIKA... Dnes se chipboardy nešetří!







V posledních dnech se u nás na Facebooku objevil komentář o tom, že se někdy perete s použitím chipboardů. A že jich v naší zahrádce nemáme málo. On je to občas oříšek pro každou z nás. U sebe vidím, že postupem času jich používám víc a víc. Ano, i já si je na začátku pěkně šetřila :D Ale dnes je den, kdy se chipboardy nešetří. Jdeme na to.


Dnes si ukážeme gratulaci k promoci. K promoci slečny, která miluje duhu, vystudovala lékařskou fakultu a promoce ji čeká za pár dní. Jakou kolekci jsem si k tomu přibrala? Day by day od Mintay ... studium bývá dlouhé, čas nad učením ještě delší, hodily se mi krásně obrázky na kolekci. Knihy, kafe, brýle, hodiny. Že je kolekce v tmavých barvách? Nelekejte se, duha se objevila nejen na podkladu. Pro něj jsem použila jeden papír z další kolekce od Mintay, a to Better times. Stejný design jsem použila i na vnitřní stranu přání. Duhu jsem také použila ve smyčce z provázků různých barev, které společně ladí. 



Hrála jsem si s myšlenkou na gratulaci dát jméno obdarované, ale nakonec se mi to až moc tlouklo právě s použitými chipboardy. Takže se správnou kombinací chipboardů jich můžete použít hned několik a výsledek je takový, jaký jste chtěli. V jednom našem článku jsme se také dočetli, že chceš-li projekt vyzdvihnout, dej tam rámeček :) Ta věta se mi moc líbila a mezi novinkami jsem si vybrala doodlingové rámečky. No, těm jsem odolat nemohla. Takže právě rámeček jsem si zvolila jako centrální motiv zdobení přání. Pod něj i na něj jsem nakombinovala několik vystřihaných motivů z větší verze papírů. K rámečku se Vám vždycky bude hodit nápis. Další příležitost pro chipboard. Neměla jsem chipboard úplně promoční, ale nápis "Jsi nejlepší" mi přišel ideální. 





Je taky pravda, že moje projekty jsou postupně zdobnější a zdobnější. A to jsem dnes nepoužila kytičky :) Součástí přání tentokrát nebyla obálka na peníze nebo poukaz, ale ta 3 vnitřní strana mi přišla smutná celá bílá. Poprvé jsem ji nazdobila tak, že nemá podklad. Použila jsem mini kartičku z kolekce, kterými je Mintay pověstná a dokáží nadělat super efekt. No a když ji zkombinujete s chipboardem, navíc s tím 3D, efekt je zaručen. Z 3D chipboardů  jsem si vybrala hodinky. Za mě motiv, který ke studiu patří. 





Na stránce připravené pro text přání je také pár chipboardů, drobná srdíčka celý koncept už jen doladila. Suma sumárum je na přání chipboardů hned několik a já vlastně nepotřebovala příliš dalšího zdobení ani textů. 



Tak třeba jsem Vás dnes s chipboardy trochu inspirovala. Nebojte se množství, správnou míru poznáte. Chipboard není jen třešinka, mísa třešní je někdy moc dobrá ;)

 Pochlubte se nám jak jste zkusili použít víc chipboardů najednou vy. Fotku nahrajte na Facebook do našeho Paper Garden Clubu nebo na Instagram. Označte nás, moc se těšíme 


Žádné komentáře:

Okomentovat