pondělí 13. července 2020

ERIKA... Přáníčko Když se slaví pod taktovkou příšerek





Dnes pro Vás mám recept. Vezměte příšerky, kterých se vaše děti bojí, trochu té růžové, mentolové a modré, duhy, nějakého toho jednorožce a kytičky, řádně promíchejte a máte koktejl zvaný The Sweetsters. Přesně tohle udělala Craft O'Clock. A musím říct, že mě tedy tímhle koktejlem dostali.

Naše Míša se Vás nedávno ve svém článku ptala, zda znáte ten pocit, když přijde dokonalá kolekce a vy přemýšlíte, co z ní vyrobíte. No jasně, že ho známe. A touhle otázkou jsem si lámala hlavu docela dlouho. Minulý týden byl hodně náročný, takže jsem tvořit musela na etapy. Jeden víkend jsem si udělala stříhací den. To když jsem si vzala na paškál doplňkové papíry ke kolekci a stříhala příšerky, jednorožce a obláčky a kytičky. A tvoření přišlo na řadu další víkend. Tvořím do šuplíku, ale úplně jsem nechtěla tvořit něco, co by zůstalo nevyužito a bylo jen dekorací. Takže jsem si řekla, vytvořím krabičku a časem do ní přijde nějaký ten dáreček. 




A teď to přiznání. Asi nemá smysl si hrát na to, že vše vyjde, tak jak si plánujeme. Přiznejte se, jak často skončí vaše tvoření úplně jinak? Co se nestalo, samozřejmě, že jsem nazdobila spodní část krabičky namísto té větší, která krabičku má zavřít.. No a co teď. Takže jsem polovinu krabičky spojila se základem přání, které je na druhé straně a zároveň je udělané tak, že tvoří stojánek. Takže máme přání, vlastně i dekoraci a skoro krabičku.

Už se na ní se mnou pojďte podívat víc zblízka. Kolekce vypadá narozeninově i jakkoliv oslavně, takže jsem nemohla tvořit bez mašle. Tu jsem udělala hned trojitou. Jednak nevím, zda bude holčičí nebo klučičí, jednak taky proto, že příšerky v téhle kolekci barvičkami také hýří. Zdobila jsem spodní část, protože na vrchní část jsem použila papír s dekorem slavnostních vlaječek. Jako základ jsem použila dva výřezy visaček, mezi nimi je krajka a na horní visačce jsem udělal dva otvory pro průchodky, kterými jsme protáhla ozdobný provázek







Vrstvením vzniká hezký plastický dojem i bez 3D pásky, tu jsem použila jen minimálně. Na horní části krabičky najdete celkem 5 příšerek a kompozici dalších vystřižených motivů. Boční strany a kraj zdobí části kruhových ozdobných výřezů a další drobné motivy. 

Z druhé strany je vložený základ přání, který je dozdobený uvnitř tak, aby bylo možné vložení ručně napsaného vzkazu. Na přilepený papír by se v této podobě psalo špatně. Zavřená část přání má na sobě další visačku a právě ta tentokrát slouží nejen k otevření, ale také jako stojánek, když necháme krabičku stát.







A jak vypadají vaše omyly z tvoření? Pochlubte se nám a fotku nahrajte na facebook do našeho Paper Garden Clubu nebo na Instagram. Označte nás, moc se těšíme 






Žádné komentáře:

Okomentovat