čtvrtek 23. července 2020

MONČA... Cestou necestou Malou Fatrou – část 1

Zdravím vás při pátku! Je to jen pár dní, co jsme se vrátili z naší první letošní dovolené a já už jsem zasedla k počítači a ke svému pracovnímu stolu a dala jsem dohromady první stránky Traveler’s Notebooku z těchto našich “vakací”. Jak již název příspěvku napovídá, vyjeli jsme za hranice k našim bratrům Slovákům na Malou Fatru. Tak se pohodlně usaďte a pojďte na chvíli cestovat se mnou.


Chvíli jsem přemýšlela, do jaké alba tuto naší šestidenní dovolenou zpracuji, ale nakonec jsem se stejně rozhodla pro klasický TN sešítek. Oproti tomu o kolekci jsem se vůbec rozmýšlet nemusela ... použila jsem WILDERNESS od Mintay a to jak velkou sadu papírů, tak i malou sadu.

Náš první den dovolené byl cestovní den. Ale samozřejmě jsme nechtěli jet napřímo, takže jsme se stavili ještě na Suľovských skalách. Tam je také zřícenina, na kterou se ale dostanete jen po žebříkách a železných úchytech. Tuto dvoustranu jsem udělala trochu interaktivní, takže je odklápěcí a je tam také "harmonika", kam jsem dala fotky z letáku od hotelu. Já si vždycky ráda po čase připomenu, kde jsme bydleli. Na celý TN jsem použila štítky, které jsem vystříhala z papíru od P13 Around the Table.




Další den už jsme podnikli opravdovou túru, kterou jsem vyznačila na vytisknutou mapu a vyšila červenou bavlnkou. Přidala jsem chipboard geotagu a nějaké vystřižené obrázky.



Jelikož bylo ten den krásné počasí, tak jsme cvakali spoustu fotek, takže jsem měla problém nějaké vybrat a dala jsem jich tam hodně :-)



Oproti tomu druhý den bylo počasí trochu šedivější, tak i fotky podle toho vypadají. Ale stejně i tak jsme toho zažili docela hodně.



Takže to byla první polovina mého nejnovějšího Traveler's Notebooku a brzy se můžete těšit na pokračování a video celého deníku.

Použitý materiál:





Žádné komentáře:

Okomentovat