středa 8. července 2020

PETRA... Co darovat k 90. narozeninám?!


Máte občas problém s vymýšlením dárku pro oslavence? A co teprve když se jedná o prarodiče, kteří už dle svých slov vše mají a nic nepotřebují! Ponožky, kafíčko, pokojovou kytičku? Kdepak! Tohle je přeci přesně naše chvíle, milé scraperky!!! Prarodiče se nejraději obklopují svou rodinou ... a když s nimi nemůžeme být každý den, alespoň se na ně můžeme usmívat z fotečky. Pojďte se tedy nechat inspirovat dnešním článkem, kde vám prozradím, co jsem si přichystala pro svou babičku k 90. narozeninám. 

 90 ... tolik let oslaví naše babička už za pár dní. Člověk by si řekl, že to chce pořádnou oslavu a nějaký mega dáreček, jenže méně je někdy více. A věřím, že stejně jako mnohým jiným babičkám a prababičkám, dědečkům a pradědečkům, naši babičku nejvíce potěší samotná naše návštěva, malá kytička, přáníčko a fotečky vnoučat a pravnoučat, které si bude moci vystavit k ostatním.


Na přáníčko jsem využila kolekci Na Jagody od Paper Heaven, která ve mě evokuje léto u babičky na zahrádce, protože je plná zahradních a lesních plodů, květin, motýlů ... prostě taková letní pohodička. Přáníčko jsem zdobila vystříhanými motivy, květy z foamiranu, gázou, provázkem a třpytkami.



K přáníčku jsem vytvořila ještě mini závěsné rámečky na fotky. Základem je polotovar, který jsem ozdobila vystříhanými motivy a flitry.

Jaké dárečky dáváte svým prarodičům vy? Také se vždy vyřádíte, protože přáníčko a nějaký minialbumík je ta správná volba? Pochlubte se nám na Facebooku v našem Paper Garden Clubu nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Těšíme se!

Použitý materiál:

kolekce papírů Na Jagody 6"
třpytky

Žádné komentáře:

Okomentovat